søndag den 2. oktober 2011

Dagen derpå..

Dagen efter..



Følelsen som sidder i kroppen efter subspace. En hengivenhed og nærhed, og ønsket om bare hele tiden at være tæt på ham. Sideløbende med at den analytiske hjerne kører på højtryk, hvad!!! skete der lige der?! En lille bitte smule usikkerhed, hvad tænker han, behovet for bagefter at blive holdt, bekræftet, som fortsætter, selv efter jeg blev holdt, blev bekræftet. Min krop, mit hoved, jeg, et stort virvar af tanker og følelser, oveni gennemsyret af glæden af endelig, igen, ikke selv at styre alt.. Powerkvinden har fået lov at slippe lidt af selvkonktrollen igen.



Morgenen efter, fortsættelsen, begæret og lysten i min krop, som får mig til at vække ham ved at lægge mig ovenpå hans varme krop, ophidse ham, mærke hans pik.. I hovedet, er det mig som styrer, eller er det tøsen som demonstrerer sin egen liderlighed og som må yde ham den service for selv at få lov..? For mig, ordkløveri, det er nydelse og det foregår altsammen i hovedet.. Næsten da..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar