torsdag den 20. oktober 2011

Efterårsferie - part 1..

Om part 2 kommer er fuldstændig afhængigt af dagsform og børn..


Efterårferien med børnene i hytten ude i skoven.. Jeg havde glædet mig vildt, det samme havde han (børnene måske lidt mindre, de ser ikke helt den samme charme som de vokse i et sommerhus langt væk.. "Mor skal vi  ikke taget til Berlin eller Brasilien..??!!")


Dagsformen fra starten en anelse påvirket af vældigt friske børn og 2 voksne, som begge valgte at starte ferien med forkølelse, snot og ømme muskler, iblandet pæn portion selvmedlidenhed over at skulle bruge ferien på at være syg..


Onsdag aften endelig bedre, børnene puttede, sofaen varm og hyggelig foran brændeovnens varme og træets knitren.. Begge voksne fordybede i gode bøger, the, kaffe og et glas rødvin..


Han gled ned i sofaen bag mig, skubbede min bagdel frem med sit skridt, mens jeg fornemmede pikken bag jeansene.. Han begyndte langsomt at bearbejde mine ømme nakkesmuskler skiftevis musklerne i hovedbunden, hvor han masserede mig blandet med hårdere og hårdere træk i hårdet, så jeg blev blødere og blødere alle vejne, brystvorterne stive, så afslappede, så stivere endnu.. Kussen snurrende, længselsfuld, våd, liderlig..


Listede forbi sovende børn, ind i soveværelset, repetterede, at døren kunne låses med nøgle, indvendigt fra..


Hans nøgne krop tæt på min, hans pik bag mig, tæt på mine baller..


Og - så fik det yngste barn mareridt..


Herefter, venten, venten, stilleleg, under dynerne, red jeg ham, mens han pirrede og drillede mine spanskrørshungrende baller. Nu venter vi begge på mulighed for part 2..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar