fredag den 4. februar 2011

Vanille-piger kan også have det sjovt..

Kom til at tænke på Cindy Lauper, "Girls just wanna have fun.." Ja, jeg ved det, hænger stadig fast i 80'erne.. Har dog aflagt de pink striber i håret..

Har i denne uge haft den fantastiske fornøjelse det altid er, at være sammen med min mødregruppe. Denne gruppe er lidt speciel, vi er ikke så mange, i forhold til en anden gruppe, som er noget mere seriøs, og mest handler om: Arbejde, bambambam, umulige ægtefæller, mere bam, grænsesøgende børn, 4 gange bam..

Denne her gruppe er af den mere frimodige slags, lige meget hvad vi i øvrigt snakker om kan det lynhurtigt henføres til sex. Og det bliver det..

Emnet i denne uge var legetøj, ud i hvad angår æg.. Megen snak om dette, grineflip over om de nu kunne lave lyde og hvilke bevægelser der skulle til, for at lave disse lyde. Også snak om fjernbetjeninger og æg, overvejelser om at gruppen i fællesskab skulle købe de samme æg med fjernbetjeninger. Indtil en´ bemærkede, at den slags havde det med at køre på samme frekvens (erfaringer fra babyalarmer), så kunne ende med at blive liiige en anelse for interessant, hvis vi kom forbi hinandens huse, (bor tæt på hinanden), eller var sammen flere af pigerne i gruppen med ægtefæller / kærester, og de blev brugt..

Alt i mens jeg sad med mit halsbånd på og havde de skønneste fantasier oveni..

Fik bagefter lov til, af min Herre, at lege med mig selv. Jeg skal naturligvis spørge først, med viden om, at det koster 10 slag med spanskrøret ikke at spørge, men også 10 slag at gøre det, hvis jeg ikke får lov..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar