søndag den 20. februar 2011

Ferien.

Beretningen fra en skøn uges ferie. Med mange mange! børn alle vegne, hvilket jo lægger en naturlig dæmper på alt for mange uartigheder. Jeg undskylder derfor på forhånd det følgende indhold, som er temmelig krydret med vanille, men, som jeg vælger at dele alligevel af den ene grund, at jeg håber og synes, at det er underholdende læsning.. Når jeg ellers med min opstoppernæse selv skal sige det..
Jeg lover at det er det mest vanille’de, I kommer til at læse. Indtil videre..

Dag 1.
Fra morgenstunden filosofiske overvejelser omkring, hvordan man får tid til hinanden, når yngste beslutter sig at ferien er godt begyndt, og gerne begynder den kl. 7.14 om morgenen.. Som god og omsorgsfuld kæreste står jeg naturligvis alligevel gerne til rådighed og møder alle behov. Problemet opstår mest, når behov opstår andre steder i huset, hvor råb ikke kan bruges, for ikke yderligere at aktivere resten af husets beboere..
Jeg foreslog, at han kunne sms’e.. Man skulle tro, det var et meget stort hus. Det er det ikke.. Han syntes sms-muligheden var småfjollet, alt taget i betragtning, at vi opholder os omkring 10 m fra hinanden, og en sms med hvad det nu koster først skal en tur over Danmark.. Råb som anført ikke en mulighed.. Måske en lille klokke? Han mente dog, at han ville føle sig lidt for meget som en herremand.. Troede det lå i naturen..??
Problemet endnu ikke løst..
Aften: Tæt på at afsløre hemmelighed som måske ikke lige skulle afsløres overfor en´ af bedste venner, i det han, min herre, ikke kunne modstå et (helt helt ærligt, ualmindeligt højtlydende) slag i min numse med træ spækbræt.. Måske en mulighed, hvis der ikke er nogen træ bøjler, og man lige står og mangler redskabet..

Dag 2.
Yngste fejrer ferie ved at sove til 8.26.. Voksne fejrer ferie ved at yngste fejrer ferie!! Godt at fantasier kan være meget lydløse, og ligeledes dominans..

Dag 3.
Vækket 5.45. Kom i skødesløs kådhed til at udfordre 2 syvsovende 14-årige drenge, som vanligt først starter deres dag omkring kl.13, og i øvrigt brokker sig over mindre børns evne til skønsang, dans og citeringer fra Disney film fra kl. 9 om morgenen..
Udfordring, jeg:  Hvis I står op kl. 6 vil jeg til gengæld lave amerikanske brunchpandekager til morgenmad. De: med sirup?  Jeg: Ja. De: Også selv om vi hopper og larmer og banker på soveværelsesdøren? Jeg: Det lover jeg..
Kom til at lave amerikanske brunchpandekager med sirup til morgenmad.. Og måtte undvære morgensex.. De to ting dog ikke umiddelbart sammenhængende..??

Dag 4.
Skøjte tur på tilfrosset sø. Den yngste veritabel Bambi, i skøjter oprindeligt 3 numre for store, men bragt til at passe med 2 par meget tykke sokker (hans og mine).
Teenagernes projekt, at hakke hul i isen med 2 økser.. Siger de vil vinterbade.. Fik lavet hul præcist stort nok til, at de kan nedsænke numsen ned i det.. Jeg har sagt, de gerne må beholde deres underbukser på, når de gør det, og at jeg under ingen omstændigheder gør dem kunsten efter, FØR de begge har gjort det først.. Regner med at komme hjem med varm bagdel..
Jeg ene kvinde skovlet 200 m indkørsel fri for det værste is, så jeg ikke hver gang vi kører frem og tilbage skal bede højere magter om ikke at få ødelagt undervogn.. Vi er kørt hertil, selvfølgelig, i min bil, som ud over at være den pæneste (synes jeg), er udstyret med rap dieselmotor og varme i sæderne.. Og, måske vigtigst, det største bagagerum.. Vens besøg uden vinterdæk medførte 4 kæmpe huller i isen og sneen i indkørslen, uden at han nogensinde fik bilen op til huset, måtte opgive til sidst. Så, de brugte tiden på at lappe huller, mens jeg skovlede.. Pralede med kvindelig muskelstyrke, var nærmest veritabel Amazone, indtil han sagde, at jeg havde brugt så mange kræfter på skovleriet at han så nemt som med en lillefinger kunne få krammet på mig. Hvilket han havde ret i..
Filosofiske overvejelser omkring at ødelægge 14-årige teenageres  liv, (modtager hyppige beskyldninger af den art), og hvor langt et sådant teenager liv egentlig varer. Første konklusion: Teenagere har rigtig mange flere liv end katte.. Konklusion 2: Teenageres liv er proportionelt sammenhængende med graden af Coca Cola i køleskabet. Konklusion 3: Teenageres liv bliver ødelagt af mangel på cola. Konklusion 4: Et teenage liv varer ca 10 min., og teenageres liv forlænges drastisk når de får lov til at brokke sig.. Længe..
Kom til at love ene teenagers mor, at jeg ville sørge for at han fik sundt og godt liv på ferie med rene sokker, sund mad, og et jævnligt bad.. Tør slet ikke overveje at sms’e for at berette om min indtil videre totale fiasko..

Dag 5.
Alle de største børn udpint til kl 1 aftenen / natten inden med ”500”. Kærestens tidsregning ophører omkring kl. 19, det gør børnenes ikke. De er bare for kloge til at gøre ham opmærksom på det. Jeg tror de har et væddemål kørende omkring hvad det seneste tidspunkt er, de kan holde den kørende udenfor hans tidsregning. Jeg var naturligvis gået i seng, skønhedssøvn vigtig. Det skulle man ellers ikke tro, når man ser størrelsen af min toilettaske. Den burde kunne smukkesere en hel  flok pigeteenagere. Uden undtagelser..

Men altså. De største børn sovende, den yngste bænket nedenunder med ”Klokkeblomst” på den lille DVD-afspiller (Hus passende udstyret uden TV eller internet..)

De voksne, morgen..
”Du skal tage min sorte taske med op fra stuen, når du kommer op igen..”
Jeg, tændt, siden kl. 6 om morgenen, skønne natlige drømme.. Mærkede hans ene hånd stramt om mit hår, den anden, masserende, nivende, skarp smerte, fra den ene brystvorte, hvorefter den vandrede ned og fandt min allerede meget våde kusse. Drillende, nivende, cirklende bevægelser om min klit, mens jeg stønnende bad om mere, da kan kortvarigt stoppede sine fingres bevægelser.
”En tøs bestemmer ikke, du bestemmer ikke, hvad du får, og om du må få mere..”
”Du skal røre ved dig selv nu, og du må ikke komme”
Min hånd, alt for beredvilligt, fandt mit drivende våde skød, min stive klit. Jeg mærkede hans hårde pik bag mig, mærkede hvordan jeg automatisk strittede bagud med bagdelen, håbede, at han ville lade sin pik glide dybt op i min kusse. Mærkede så hans hånd masere mit andet hul..
”Du skal være helt stille, når du kommer, tøs..”
Jeg prøvede, faktisk, men.. Har fået at vide, at jeg næste weekend vil få 30 hårde slag med spanskrøret..
Synes ikke helt min straf/belønning står mål med min udåd. Eller måske gør den..
---------------------------------

Amerikanske brunchpandekager med sirup til morgenmad, denne gang med betingelsen at teenagere IKKE ville vække os kl. 5.45..

Dag 6:
Dagen hvor den grønne farve fra overstregningstushen endelig blev vasket ud af hans hår. Han lod en 10årig male sit grå hår grønt på dag 2. Der gik, mod forventning, et par dage, inden det helt forsvandt igen..
Også dagen hvor det gik op for os, berettet af  4-årig, at der præcis på nabogrunden lå ”den magiske sten med diamantkrystallen”. Vi så den alle, som vi kender den så godt fra den verdensberømte film ”Barbie og Diamantslottet”..
Også endnu en  dag, med en morgen hvor børnene sov skønt og længe, og gav mulighed for en F…! morgen uden udråbstegn..
Glædes i øvrigt over, at vi denne ferie har haft meget mere morgensex end vi plejer at kunne have i børneferierne.. Lange filosofiske overvejelser over hvorfor. Måske fordi jeg uden hans vidende stiller mit vækkeur.. Og nej, jeg holder ikke børnene oppe om aftenen med vilje..

Dag 7:
Den sidste dag, og dagen, hvor jeg på skøjter liiige skulle nå en sidste runde på den hjemmelavede skøjtebane på søen. Og nu må lide den tort at sidde i min sofa med det smukkeste store blå mærke på den ene balle, som, øv, ikke er lavet af ham.. Og som i øvrigt gjorde køreturen hjem på samlet 3-4 timer til lidt af en udfordring..

2 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig dejlig ferie. Dejligt når man kan finde den erotiske melodi mellem praktiske gøremål og hensyn til mindre børn.

    Velkommen hjem
    BM

    SvarSlet
  2. @ BM,
    Det var også, ja, helt fantastisk sjovt og godt på alle måder. Som regel svært med melodien, som du nævner, når vi har børn omkring os,nogle gange også bare at finde stemningen. Men skøn ferie med masser af stemning, ud over skøn erotisk musik er det lang tid siden jeg har fået så mange grineflip på en uge. Hvis man bliver 5 min ældre for hvert grineflip bliver jeg betydligt ældre end prognosen forudså for en uge siden :-D

    SvarSlet