fredag den 11. februar 2011

En i sandhed formidabel kvinde..



Hvilken mand ville ikke gerne have hende? Eje hende, måske endda binde hende? Men, det skal naturligvis være nogen særlige knuder.. En særlig mand, for hvilken kvinde..!
På den anden side,  måske er der i virkeligheden ikke mange mænd som ville? Som overhovedet har lyst til binde an med hende.. De ville ikke ane, hvad de skulle stille op med hende. Og de ville ende med at blive sårede. Eller hun ville?
Måske er spørgsmålet i virkeligheden, hvorfor hun føler, hun behøver at bære en økse..?

4 kommentarer:

  1. Jeg ville kun eje en som hende... Intet mindre.... Udfordrende og stærk kvinde. Øksen bæres i håbet om at én tør og magter at fravriste hende den, så hun står afvæbnet......?

    Smukt smukt billede, må jeg spørge hvor det kommer fra....:)

    SvarSlet
  2. Billedet minder mig om kvinden med smilet i den lille parabel Milde kvinde skriver om her http://mildekvinde.wordpress.com/2011/02/10/en-lille-parabel-om-kvinder-i-frihed-og-laenker/

    og giver mig lidt den samme fornemmelse indeni af noget beslægtet

    SvarSlet
  3. Wow, wow, wow. Stolt, stærk, smuk. Selvsikker.
    FLOT!

    SvarSlet
  4. For mig minder kvinden på billedet lidt om mig selv, når jeg er fyldt af al min kvindelige fighter-vilje, har måttet kriges en del på det sidste. Men samtidig om min egen sårbarhed, der er jo ikke noget jeg hellere vil end lægge den økse fra mig.. Jeg ved ikke om I har set, der ligger en lænke bag ved hende, jeg overvejer, om hun måske ikke alligevel er bundet, man ser det bare ikke, for kjolen..

    @ Hanskvinde: Jeg er stolt over, at du kan lide billedet.

    @ Master Boas: Jeg ved desværre ikke hvor det kommer fra, jeg har fået sendt det af en ven, og han kan ikke huske, hvor han har det fra

    @LilleQ: Tak for linket til parablen, den rører også ved noget indeni mig.

    SvarSlet