lørdag den 12. februar 2011

Hænder..

Fredag aften sidste børnefri aften længe. Om få dage væk fra dagligdagens trummerum, med masser af børn, og intet internet. Eller TV..

Hele dagen i kroppen fornemmelsen af forventning..

Fredag morgen lidt for hektisk, dårlig idé at have for travlt, i badet, under barberingen.. Endte i veritabelt blodbad, og jeg overvejede flere gange, om der overhovedet ville blive en aften ud af det, med den sårede omgang hud jeg fik lavet.. Viste sig dog at have den bonus, at jeg hele dagen, mens jeg gik, mærkede en lille stikkende smerte, fra huden over kussen.. Så hvis fantasierne ikke var nok, klarede den stikkende smerte resten..

Fantasier, alle slags, tanker om hvad, hvordan, først måske, blide berøringer, varmende min hud, tawse'n måske, spanskrøret helt sikkert.. Mit hoved en hvirvlende fantasi af forestillinger, min krop, en stor, enkelt bankende nerve..

Det bliver aldrig, som jeg fantaserer..

Altid, når han ikke har forberedt mig, og mine fantasier løber løbsk, lykkes det ham, at finde det hjørne, jeg ikke tænkte på..

Fredag aften, så enkelt.. Hans hænder, pinefulde smerte på mine brystvorter.. Hans hænder..

På mine baller, igen og igen og igen.. Brændende varme, hårde, skabte de bølger af chok, smerte og den skønneste lyst gennem min krop, hans hænder, alene..

Vores kroppe, tæt sammenslyngede, natten igennem, i morges, igen, hans hænder..
Hans hænder, stramt om mit hår, hans krop bag mig, overalt i mig, mærkede hans hænder mig, igen..

Tilbage nu, min stolthed over de smukke mærker hans hænder har ladt tilbage, på min bløde hud, og den skønneste varme, i hele min krop.. Fyldt af ham og hans hænder.

1 kommentar:

  1. Ah, smukt, Fanny. Så smukt.
    Hengivelse, overgivelse, svømmende i følelse.

    :-)

    SvarSlet