søndag den 9. september 2012

Ingen tvivl..

En lille mini-debat oppe i mit hoved, helt tilbage fra starten af mit og hans forhold..



Er jeg nu virkelig også til smerte og det der SM noget, eller gør jeg det mest for hans skyld.. Jeg kan lide manden, så derfor får han lov - tanken.. Lidt føjelighed (ret submissivt, faktisk), som værende "prisen" for at være sammen med manden, jeg elsker..



I mit liv nu er der ingen tvivl om hvor mine lyster ligger. I morges lå jeg med ham ved min side, hans varme krop, og mærkede hans hænder kærtegnende på min krop. I situationen mere lyst til tanken om at have sex, når han nu var der, når muligheden var der, end egentlig lyst til sex, så, ikke megen tændthed eller vådhed mellem mine ben til trods for at hans fingre vandrede præcis omkring kussens mest følsomme områder.. Og så.. 10-20 slag mod mine baller, og kussen nu drivende liderligt våd.. Ingen tvivl nu, jeg er afgjort masochist, JEG kan virkelig virkelig godt lide at få smæk..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar