søndag den 23. september 2012

Blogindlæg nr. 200..

Egentlig havde jeg gået og holdt lidt øje med tælleren og tænkt, at når jeg nåede til nr. 200 ville jeg komme med et eller andet pompøst indlæg om, ja, et eller andet, og lade min ekshibitionistiske ord-trang udfolde sig til et mere eller mindre vel-sammenskruet indlæg om, noget..




I stedet har jeg faktisk i lyset af weekenden tænkt mig at lade det handle om præcis hvad denne blog i øvrigt er skrevet for og handler om, god sex, kinky sex..




Ikke nogen hemmelighed at der har været lidt langt mellem mulighederne for fordybelse ud i det seksuelle univers her på det sidste. Han er midt i afslutningen på én af sine kreative processer, hvor han (hans ord) sublimerer, og bruger sin seksuelle energi på i stedet at være kreativ.. Det holdt hårdt første gang det for alvor skete, for et år siden, jeg syntes, og synes, det som vækket og relativt hyppigt liderlig kvinde er svært bare at gå og vente. På den anden side må man som voksen og ansvarlig kvinde og en god partner også lære, at nogle ting kan man snakke sig til løsninger omkring, finde kompromiser til, lappe på, omforme, og andre ting bliver man simpelt hen nødt til bare at acceptere. Hans opslugthed i slutningen på en proces i hans arbejde er vigtigt, det gør ham til hvad han også er, og det skal der være plads til og forståelse for i et parforhold. Selv om jeg må gå med stive brystvorter og våd kusse lidt længere end jeg i øvrigt rigtigt bryder mig om. Til gengæld er han der på så mange andre måder, når jeg har brug for at få enderne til at hænge sammen i hverdagen, eller til bare at lade min frustration over et eller andet i hverdagen udvikle sig til mund-diaré overfor 2 ører som lytter, og forstår.. Desperate Housewife? På nogen punkter, måske, men bliver det helt slemt kan jeg jo altid søge udløsning med fingrene på nok så mange måder, og også halv frækt, hvis det skal være, med trusserne nede i bilen på parkeringspladsen, eller ude på det offentlige toilet bag en lukket dør, mens andre kvinder vimser rundt foran spejlene og lægger deres lip gloss pænt om..




Så meget desto bedre, når der dukker en børnefri weekend op som denne, hvor han også holder fri. Og hvor han holder fri længe nok til lørdag morgen at give mig en velfortjent røvfuld, bare fordi han har lyst, og fordi han ved hvor liderlig jeg bliver af at mærke hans hånds slag mod kussen, og mod ballernes rundinger.. Så liderlig at han ved et enkelt slag mod kussen med den rette styrke omgående kan mærke, hvordan fugten flyder fra min kusse, og sveden springer frem, mens det risler gennem hele kroppen..




Og hvor han også holder fri søndag morgen, finder min kusse, og hurtigt vækker min klitoris til i pulserende rytmer at eksplodere orgasmen rundt i kroppen.. Denne morgen havde jeg ikke tid til at vente på at et spanskrør blev fundet frem, efter orgasmens rus. Denne morgen blev jeg simpelt hen nødt til bare at lade min varme krop rulle hen over ham, lade min efter orgasmen stadigt stramme kusse glide ned over ham og mærke hver eneste lille bevægelse frem og tilbage af hans pik inde i min krops hede. Mærke, som jeg red ham og så hans nydelse, at alt er præcis som alt skal være, når det er rigtig, rigtig godt..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar