søndag den 30. september 2012

Hvilken Sarah Lund Sweater er du..

Blogindlæg ikke så meget foranlediget af kinky følelser opstået af DR's søndagsserie. Selv om flere jeg kender bliver ved med at påstå at Sofie Gråbøl har alt for meget tøj på i dén serie. Jeg har åbenbart ikke set film nok med hende, da jeg ikke rigtig kan huske hende nøgen. Nicolaj Lie Kaas derimod, en helt anden sag..



Nej, blogindlæg foranlediget af at der stadig er lidt lavvandet i den erotiske afdeling.. Så meget lavvande at jeg istedet planlægger nye strikkeprojekter, oveni hæklingen.. Et skidt tegn.. Men, der er lys forude, hans projekt slutter så vidt vi ved i næste uge, og det fejrer vi næste weekend med en tur til hytten langt ude i skoven.. I mellemtiden lever jeg livet superfarligt og på kanten ved at strikke en sweater inspireret af Sarah Lunds trøjer. Den formulering skal man nemlig skrive for ikke at blive sagsøgt af firmaet som har fået patent på Færøsk strik som ellers er over 100 år gammelt. Og meget som jeg nyder tremmer og håndjern foretrækker jeg nu alligevel hans.. Men, hvis jeg er rigtig heldig bliver mit projekt godt og grundigt afbrudt alligevel af lysere, eller, snarere mørkere, tider i nærmeste fremtid..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar