torsdag den 28. juli 2011

Jeg har..

stadig hovedet fuld af de skønneste fantasier efter mit "lille" klubbesøg forleden. Og vender om et par timer bilen rundt nord mod udlandet, til de fjerne skove og det lille idylliske hus med bjælkerne.


Som desværre er befolket med en masse andre voksne mennesker ud over ham, som hverken er legerelationer (altså, man er vel en pæn pige..) eller andet end meget vanille'de venner.. De er meget søde, men måske de har lyst til en lille telttur i nat, mellem myggene?


Spanskrøret står stadig klar bag døren, og der er stadig lås.. Mon ikke det er nemmere med voksne end et præskole-barn..? Jeg skal bare lige regne ud hvordan jeg overtaler ham til at prøve, med veninden sovende på den anden side af væggen, når det ikke hjælper blot at bedyre at jeg kan være meget, meget stille. Trusserne lader jeg i hvert fald blive hjemme..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar