mandag den 4. juli 2011

Første ferieuge..

Indhold:

Første sommerforkølelse, 100+ knot bid, oversvømmet kælder med X antal kasser, nu fyldte med døde rotter og kloak..



På positivsiden..

Svømmeture i 22,5 gr. varm skov sø, og det blotte faktum, at det ér ferie.. Kantareller..



Vanille sex.. Sex er nu en gang sex, fantasitisk at mærke ham, selv om jeg næsten kan høre hvordan spanskrøret i skabet kalder.. Men, det ville den yngste i soveværelset ved siden af helt sikkert også gøre..


Vanille sex.. Fornemmelsen af hvordan hans hånd strammer om mit hår, så det risler ned af ryggen (og kussen), og hans fingres hårde klemmen om mine brystvorter.. Vist ikke helt vanille, eller? Og de lette antydninger af slag mod mine ballers rundinder, antydninger, fordi det ikke må høres, men virkningen eksplosionsagtig i mit hoved og i min kusse, i min fantasi.. Hans fingre dybt i min kusse, som får mig til at komme, og min mund og tunge som bagefter leger med hans pik. Smager ham..


Jeg har nu altid været glad for smagen af vanille..


.

2 kommentarer:

  1. Hvor går grænsen for om det tæller som vanillesex ;-) Jeg tror jeg er en vanillepige, men jeg vil gerne have smæk med passende mellemrum.

    SvarSlet
  2. @ prinsesseslot

    Meningen med posten var også at antyde, at grænsen mellem vanille og D/s er flydende. Rigtig meget foregår i hovedet og i fantasien, og hvad der for nogen vil se ud som helt almindelig "vanille" er lige så meget noget andet. Blot antydningen af dominans kan være nok til at sætte fantasien igang og lysten til at vokse.

    Fantasien er enormt vigtig for alting, på det filosofiske plan kan man jo blot læse "Den uendelige historie" og se hvilken ødelæggelse mangel på fantasi kan udrette. Men, man kan jo også bare lægge filosofien væk, og bolle :-D

    Kh, Fanny O

    SvarSlet