onsdag den 27. juli 2011

Endnu en første gang..

Denne gang i klub, og vi taler ikke om den slags klubber, hvor min ældste huserer..



Fornemmelsen af at være så nysgerrig og interesseret, at alle nerveender stritter i hele kroppen.. Hvilket de ellers kun gør på samme måde, når jeg ligger på alle 4 med ballerne klar, ventende på det første svirp med spanskrøret.. Fornemmelsen også af ikke helt at vide hvor jeg skal gøre af mig selv.. Her er jeg, i fuld offentlighed (eller måske ikke i helt fuld offentlighed, hmm), som den jeg er.. Fornemmelsen af en enorm selvbevidsthed, hvordan ser jeg ud, hvordan virker jeg, hører jeg hjemme her, er dette mig..? Og den submissive tankegang i baghovedet, som gør at jeg ikke bare i al min nervøsitet ruller mig ud og snakker meget højt, som jeg altid gør, når jeg er nervøs, men i stedet kigger, observerer, fornemmer, eller forsøger at fornemme.. Input, impulser, lyde, strømninger..



Indrømmet, jeg snakkede også, meget højt..



Fornemmer den pudsige blanding i snakken om kærester, sko, lokale steder, kvaliteten i et spanskrør..



Lydene.. Hele min krop sitrer indvendigt, jeg mærker mine stive brystvorter, længslen, den våde kusse.. Og en masse sommerfugle..



Fornemmelsen af at ville mere, fornemmelsen af hvad alt det spændende omkring mig kan bruges til, på mig..



Her, en frygtelig bunke af skjulte antydninger, fulgt at konklusionen som for mig er meget lidt skjult.. Erkendelsen af, at det så helt afgjort er mig, og at første gang ikke bliver sidste.. (Indskudt sætning her, hvis jeg ellers får lov.. Og det gør jeg ;-))


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar