mandag den 25. juli 2011

Sådan kan det også gå..

Linierne fra en sang, der starter sådan:

Med hænderne siger vi (Han) klap klap klap..

Og sådan blev børnesangen til den melodi jeg har haft kørende inde i hovedet, efter weekendens oplevelser.. (Ok, indrømmet, hønsefødder og gulerødder er liiidt noget andet end Rammstein..) Men klap - klap, lyden når han klapper efter sin tøs.. Eller klap lyden når hans hænder rammer mine baller..



Det er ret tydeligt på bloggen her, at der har været langt i mellem snapsene hvad angår beskrivelserne af dampende scener med pik, pisk og pul, lysten har haft det hårdt hos os, og den har været lidt ulige fordelt, men tingene lysner. Og, sådan er det vel egentlig for de fleste, bortset fra alle de veninder jeg har, som får sex hver dag! Dem er der naturligvis masser af, ikke??! (Jeg kender i hvert fald mindst én)..



Første børnefri weekend længe, og fornemmelsen af at noget kunne ske.. At jeg måske kunne få stribet numsen igen, det er jo så kønt.. (Skal godt nok ud at svømme i weekenden, men der er helt sikkert ikke nogen som lægger mærke til at jeg svømmer med badekåbe på.. Eller vælte-falder baglæns ned i vandet i forsøget på hele tiden at vende fronten til..)



Egentlig kan jeg ikke rigtig huske starten på aftenen, men jeg nåede lige ½ times powernap på sofaen inden han kom. Ellers er fredag aften som regel et problem, hvad angår at holde tøsen våd og vågen.. Så, efter jeg blev vækket af dørklokken, og efter jeg i løbet af en halv time kom så meget til bevidsthed at det gik op for mig at det faktisk var aften og at jeg ikke skulle i bad eller på arbejde bagefter, havde vi faktisk en rigtig hyggelig aften på sofaen..



Elsker at lade min lidt mindre, men altså ikke helt lille krop smyge sig op mod hans store brede, på sofaen.. Elsker når han lader sine store varme hænder vandre ned over min krop, og niver og vrider mine brystvorter.. Jo længere jeg kan være stille, jo mere vrider han for at fremprovokere en reaktion. Kan anbefales.. Elsker når han hvisker i mit øre: "I morgen tidlig skal du finde spanskrøret frem, så det er klart, når jeg vågner.." Elsker når han bagefter får mig til at komme i en eksplosion, med tungen på min klit og fingeren i min røv..


...


Jeg gjorde selvfølgelig som han sagde, lagde spanskrøret frem til ham næste morgen.. Og glædede mig over, at hans behov for mig var så stærkt, at spanskrøret faktisk fik lov til at ligge for hans krops akutte behov. Hans pik hårdt i min kusse.. For en tøs er heldigvis (næsten) ligeglad med om det er kussen der gør ondt eller røven, når hun sidder..



Resten af dagen gik jeg rundt og så på spanskrøret. Som fik lov til at ligge fremme.. Tanker om lørdag aften, planerne dér.. Hvad nu hvis.. Det er så længe siden, hvad nu hvis jeg ikke kan nok. At jeg er blevet så blød- og ømskindet, at han efter et par småtjat må stoppe.. Den liderlige pain slut, som dårligt kan klare 12.. Nervøsitet i maven, forventning, sommerfugle.. Alt i mens spanskrøret lå klart, og bare ventede.. Ventede, mens jeg ventede..



Skøn skøn aften med rødvin, tapas, stiletter, og omkring 10 blodfyldte vabler efter gåturen hjem i de høje hæle.. Man er vel painslut, god forberedelse til senere, og han skulle jo gerne være stolt over min evne til at klare smerten.. Skøn skøn aften, hvor jeg faldt pladask i søvn på sofaen da vi kom hjem.. Og han var for træt næste morgen..




Morale:
Ingen grund til at bekymre sig på forhånd.. Senere sagde han, at gåturen hjem næsten var hyggelig, hvis det ikke lige havde været for min jamren..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar