torsdag den 24. januar 2013

"Jeg kan bedst lide spanskrøret.."

Ikke mine ord, men hans..



Sagt af ham, efter en aften, hvor han havde benyttet sig af forskellige af de for hånden værende muligheder.. Hårde slag med hånden mod ballerne, træk i håret af den slags, som faktisk gør ondt (og det er jo netop pointen, så hvem piver!), niv og vrid af brystvorterne, slag mod kussen, og prøvende slag med spanskrøret op af underbenene og lårene, indtil det fandt sit mål, bagdelen..



"Hvorfor siger du det..?"



Hans svar - Fordi, når jeg slår med hånden forsvinder du et sted hen ind i dig selv.. Du er stille. Når jeg rammer med spanskrøret er du til stede, og giver høje lyde. Jeg kan bedst lide når jeg kan høre dig. Højt..



.

4 kommentarer:

  1. Hummm, ja; vi mænd er så F.....s afhængige af at kunne måle resultater (og det må man jo sige, at "høje lyde" er) og jo simplere, det er at kunne følge virkningen, des mere forfalder vi nok til at vælge de "værktøjer" der en sådan umiddelbar reaktion.
    Smerte kan føles forskelligt, afhængig af situation og tilstand såvel som, hvordan den virker ind på "det slagne sted" og den forplanter sig videre (det véd DU sikkert bedre end så mnge andre ;-) ).
    Min idé er, at når du mærker hånden (og "du forsvinder ind i dig selv") er det fordi slagtrykket mod ballen, givet det rette sted derpå, forplanter sig gennem vibrationer - ikke blot i den udvendige muskulatur med også op i dit underliv og indvirker med "trykbølgen" på din livmoder, bindevævet omkring æggeledere og æggestokke og du registrerer denne virkning som "givende "din indre kvindelighed" til rådighed" for jeres fællesskab - altså også ham.
    Når du føler dig i kontakt med "din givende kvindelighed" føler du dig godt tilpas og denne "opløftende" følelse sætter gang i tilstrømning af (blod) til kønslæber og skedemuskulatur. Dette fornemmer du som spændinger, spændinger, der yderligere ophidser dig til velbehag og hengivenhed.
    Hvis vore sanseorganer ike var blevet "retarderede", ville HAN også kunne dufte din erektion gennem de safter, der dannes.
    Ville HAN kunne det, ville HAN allered nu få sit signal om "resultat". - Først, når HAN evt. mærker efter, fornemmer dette - at du bliver våd, åben og spændt. - Altså en mere "kompliceret" iagttagelse.
    At du "forsvinder ind i dig selv" burde for HAM netop være et tegn på din nydelse og dermed på "HANS resultat".
    Jeg skriver HAN/HAM med stort for ikke at gøre det personligt rettet, men mod (stort set) alle HANNER.
    Ovenstående er min opfattelse/erfaring (undskyld min docerende fremstilling, ellers ville der vist bare komme for mange "tror nok"er ind i teksten).
    Da jeg jo "kun" er mand - og derved kun kan fornemme det ved iagttagelser, vil jeg da gerne fra din side (som kvinde) be- eller af-kræftes i min tese - til videre indlevelse i kvindens reaktionsmønster - hendes fornemmelser, optagelse af påvirkning, indre følelser eller andet.
    På forhånd tak - og iøvrigt tak for at måtte følge (nogle af) dine oplevelser til berigelse af indsigt og ideer.
    Kærligst
    Domus

    SvarSlet
  2. @ Domus,

    Jeg har aldrig overvejet i detaljer at hans slag med hånden mod mine baller skaber den reaktion som du beskriver. Det er yderst interessant læsning, og en interessant måde at tænke fysiologien ind i det.
    I det daglige er jeg meget fysiologisk tænkende, men hvad angår sex er det vigtigste for mig i virkeligheden at jeg fralægger mig mit analytiske livssyn, og i stedet forholder mig til og reagerer på mine sanser.
    Jeg kan ikke sige om din analyse er beskrivende for hvordan han oplever det og mine reaktioner, hvad sanser angår er vi jo nok tilbøjelige til at handle og reagere på de sanser som stimuleres først, lyd, lys, lugt, og først bagefter hvad vi skal gøre lidt mere for at få stimuleret, berøring, smag.. Hvilket formentlig er én af grundene til at han godt kan lide lyd, det er hvad der rammer ham først som reaktion på hvad han gør..

    Tak fordi du rent faktisk betragter mine ord som en kilde til indsigt, det lidt af en kompliment at få, tak.

    Kærligst,
    FO

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine overvejelser er også mere som efterfølgende resonneringer over, hvordan impulserne virker ind - ikke noget jeg umiddelbart overvejer under selve akten. Vi - kvinde og mand er jo bygget så forskelligt - som bekendt fysisk ;-) som psykisk. Også seksuelt/erotisk reagerer vi forskelligt på input - somme tider måske endda stik modsatrettet.
      Derfor synes jeg, det er en overvejelse værd at prøve at forstå, hvad der (ind)virker ved det modsatte køn.(Der skal somme tider så utroligt lidt til, før en handling kan betragtes som overgreb, hvis ikke den fører til det ønskede resultat). Det er jo en hårfin balance at give sig af med magtanvendelse/dominans.
      Kærligst
      Domus

      Slet
    2. Jeg tror linien mellem handling medførende nydelse kontra overgreb kommer an på relationen mere end humøret og heldet/evnen.. Hvis man har en god indbyrdes relation, er nære og kender hinanden godt, kan nogle ting ind i mellem ikke have den ønskede effekt, men kan på den anden side dårligt betragtes som overgreb..

      Slet