lørdag den 26. januar 2013

"Hvem holder du med.."

Sms'en tikkede ind allerede kl 10 om formiddagen..



"Håndbold i aften, Danmark - Kroatien. Du får lige så mange slag bagefter af spanskrøret som Kroaterne scorer mål. Hvem holder du med..?"



Dén sms røg direkte ned i kussen. Med så megen energi at den gjorde mig totalt målløs. Måtte virkelig tænke over et svar, som kom spagt et par minutter efter..



"Danmark.."



Efter nærmere eftertanke fik jeg dog sendt supplerende af sted, at jeg sad midt i Metroen, nu med stive brystvorter.. Ikke at det formentlig gjorde nogen forskel for de øvrige Metro passagerer, da der var 5 graders frost udenfor hvilket kan give de fleste stive brystvorter, og jeg var grundigt pakket ind i min frakke. I øvrigt kom sms'en alt for sent af sted til at jeg på nogen som helst måde kunne rose mig selv af at være rap i raplikken. Eller kvik..



Jeg havde dagen forinden fået sms om at han ønskede at se mig tøset, så jeg lavede mad til ham iført stiletter, selvsiddende netstrømper, en sort og kort læder nederdel med lidt vidde forneden, for tilgængelighedens skyld, og selvfølgelig trusseløs..



....



Håndboldkampen blev set, og set, må jeg indrømme, med en vis interesse også i forhold til den kroatiske indvirkning på min bagdel..
Hvis nogen husker det spillede Kroatien faktisk de første omkring 10 minutter med kun at have scoret en gang, til betydelig glæde for mig, da jeg jo nok havde en fornemmelse af at en sådan mål fattighed ikke ville blive ved. Og også en fornemmelse af at reglerne lynhurtigt kunne blive ændret til hans fordel, hvis målene vedblev med at udeblive. Det gjorde de ikke, de endte med at score 24 gange..




Jeg ved ikke helt hvad jeg havde forestillet mig, men jeg havde måske nok en forestilling om at jeg kort og godt ville blive lagt rundt på maven og vupti vupti ville få tildelt mine 24 slag. Ret uopfindsomt af min fantasi og jeg, egentlig, jeg ved ikke hvorfor jeg havde tænkt det ville blive så enkelt, det blev det selvfølgelig ikke.. Han havde gemt sin lille sorte taske i den store sorte, og viste sig, havde lyst til bindeleg. Så godt nok endte jeg på maven i sofaen, men det var med reb om anklerne, reb om hænderne bagbundne på ryggen, reb surret fast om taljen, reb i mit sorte brede læder halsbånd, og 2 reb ned på hver side af min kusse, som strammede hver gang jeg bevægede mig på nogen måde. Overhovedet..
Blindfolded oveni, med og butt plug'en på plads havde han god tid, og gav sig god tid, ikke med spanskrøret først, men med varm stearin..




I øvrigt er jeg sikker på der alligevel var et eller andet, jeg havde misforstået, for jeg fik 30 slag i alt, og det var Danmarks mål score, og ikke Kroatiens..




.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar