lørdag den 19. januar 2013

Jeg har mange idéer..

Ikke mine ord, men hans, i går aftes..



En fredag aften i sofaen, grinende til James Bond, med hænder alle vegne, hans hænder. Jeg har en tænd-knap som jeg ikke rigtig forstår, men som er ret effektiv. Hvornår dukkede den egentlig op, og hvor kom den fra. Et par slag i bagdelen, og straks er den liderlige kvinde klar, med spredte ben og våd kusse.. Forspil er dejligt, nus og kys, men det mest effektive, måden at få mig til omgående at være til stede, er et par slag i bagdelen. Som om slagene er en direkte kontakt op til hjernen, til fantasierne og erindringen om hvor ualmindeligt meget jeg nyder præcis dét, hans slag.. En kick-start ud i hvad jeg så gerne vil have, og som min krop husker så godt, sex, begær, liderlighed, ham.. En knap, som han grinende siger kun kan tænde, men ikke er særlig effektiv til at slukke igen..



Jeg har været lidt for travl et stykke tid, med hovedet fuldt af tankemylder, sådan en lettelse simpelt hen at føle hvordan nærheden og hans insisterende fingre i min kusse får tankerne til at forsvinde og larmen fra fjernsynet til at blive en summen.. Sådan en lettelse at mærke nydelsen og orgasmen skylle hovedet rent for rod og få mig til at mærke min egen krop og hans midt i liderligheden, uden noget andet end nu'et.



"Tøs, gå ind i sengen nu og gør dig klar på alle 4, med røven strittende klar.."



Liderligheden og lysten rislende gennem kroppen, og min egen glæde over at føle kvinden som er mere luder end madonna, liderlig og begærlig efter at mærke alt hvad han måtte have lyst til at bringe ned over min krop, min røv, min kusse, mit andet hul..



Jeg var klar, meget meget klar, øm i kussen allerede efter hans fingres hårde brug, men også med fornemmelsen af at det ikke ville være kussen der ville være hans foretrukne del af min krop i det øjeblik.. I stedet mærkede jeg hans hænders hårde slag igen og igen, spanskrøret vandrende, og til sidst, den kølige fornemmelse af dryp af væske ned på kussen og det andet hul.. Fornemmelsen af ham i mig, mens mine egne fingre også fik lov..



I dag har jeg 4 fingres tydelige aftryk på min ene balles runding, sammen med de mærker en håndflade kan afsætte når den er insisterende nok..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar