søndag den 17. juni 2012

Så meget lyst..

Kun en ting at sige om denne weekend (tror jeg selv på den ;-) ?), perfekt.. Lige ned til antallet af parallelle striber på min bagdel.. Perfekt ned til følelsen af løbeshorts'enes konstante ru bevægelse søndag formiddag, mod min ømme, varme, følsomme hud.. Perfekt ned til de orgasmer, jeg har nydt, weekenden igennem..






En weekend børnefri, væk fra hverdagens trummerum, alene, i huset, lagt væk.. Alene i en natur, hvor det ikke regnede når vi befandt os ude i den, og regnede hyggeligt når vi sad indenfor foran brændeovnen.. For nu at svæve videre på de lyserøde skyer, håber ingen kløjs i dem.. ;-)







Søndag morgen, veludhvilet, med ham tæt ved min side, varm og halvvågen, og med stiv morgenpik.. En af den slags, hvor en lysten kvinde kan gøre sig selv våd, hvis hun ikke var det i forvejen, ved bare at lade sin krop og kusse glide frem og tilbage, mod den..






En søndag morgen, hvor den sorte taske blev gravet frem under sengen, og jeg blev blindfold'et, fik manchetter på håndled og ankler, halsbånd på, og blev bundet i en hogtie.. Alt imens hjertet hamrede, for, det er længe siden, han har haft så meget  lyst til at pine og nyde sin tøs.. Så meget lyst at mine bagbundne hænder nemt fandt hans pik og mærkede dens blødhed og hårdhed, mens han gjorde rebet fast.. Så meget lyst og liderlighed at kussen kun blev vådere af bagefter, da jeg var forsvarligt bundet og med en butt plug velplaceret blev lagt på siden. Lagt på siden så han nemt kunne skubbe mit hoved lidt bagud og stoppe pikken dybt ind i min mund.. Så meget lyst at han bagefter fandt spanskrøret frem, og ramte min røv, præcist, brændende, sviende, hed, smerte.. Lidt varsomt, da jeg har haft tid til at blive ømskindet siden sidst.. Så meget lyst, at lysten og begæret fyldte så meget, da han tog mig bagfra, at jeg næsten ikke kunne komme.. Næsten..





Da jeg bagefter orgasmen lå tæt op mod ham, så meget lyst, at jeg turde bede ham om bare et eneste hårdt slag mere.. Og, så megen lyst og liderlighed at han gav mig præcis hvad han vidste, jeg havde brug for, ikke et, men mange slag, efterladende blå og røde parallelle striber på begge baller..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar