fredag den 15. juni 2012

Fetich..

Kaster ordet op i luften, og filosoferer lidt over, om jeg egentlig har en fetich.. En ting som betyder så meget for mig at jeg ved den ting alene bliver seksuelt tændt.. Der er mange enkelte ting eller elementer, som klart betyder noget for mig i det seksuelle spind.. Stiletter, selvfølgelig, korsettet, gennemsigtige kjoler og de selvsiddende strømper.. Nøgenhed.. Min uniform til hverdag, kjole, stiletter, selvsiddende strømper? Men nogen egentlig fetich er de vel egentlig ikke, jeg bliver ikke våd og liderlig ved at tage strømperne på og gå med dem..



Kunne også lige passe at jeg sådan skulle gå og dryppe hele tiden fra kussen, hver dag..



Er der overhovedet en bestemt fetich, som tænder mig så jeg bliver absolut liderlig og klar, ved synet af den alene? Mmm, kan en fetich være et spanskrør..?




.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar