tirsdag den 5. juni 2012

Fremtiden..

Så er jeg tilbage i samme spor igen.. Hvor skal min blog hen, lidt rigelig stilstand for øjeblikket.. Det er ikke fordi der ikke sker noget erotisk i mit liv, men oftest er det de ting som er sket før. Som nok er dejlige, skønne, frække, kinky, blandet med vanille, men som altså er sket før, og måske derfor ikke så interessante at læse om.. På den anden side, så synes jeg også man skal passe på at det ikke hele tiden SKAL være frækkere, vildere, blodigere, mere og mere perverst..



Pervers er i min ordbog blevet et positivt ord, men jeg tror det er vigtigt at have fokus på at nyde nuet og det man har, ikke hele tiden stræbe efter at det skal være vildere og vildere, bare for at have noget at skrive på sin blog..



Men hvad så.. Skrive gentagelser, som er set her før, holde lange pauser, vise billeder, skrive erotiske noveller, slet ikke skrive..? Det sidste har jeg ikke lyst til, og, indrømmet, får et kæmpe kick ud af at nogen har lyst til at læse hvad jeg skriver, og endda har lyst til at komme tilbage og læse igen.. Jeg vil jo gerne give læseren noget at læse, men der skal jo være noget at læse om.. De erotiske småhistorier, fantasierne, kunne være en mulighed, jeg har luftet det før, men.. Det kræver tid, og det har jeg ikke så meget af.. Så er det nemmere at skrive en lille klumme.. "Så gjorde han det og det, ind og ud, jeg gjorde, mærkede, og en vredet brystvorte", men det kan man jo godt blive træt af at læse om, 2 gange om ugen i flere måneder.. Så hvad gør jeg..?



Lige nu lader jeg mig inspirere af en gave jeg har fået..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar