tirsdag den 3. april 2012

Let me..

Ferie, med masser af børn alle vegne. Indtil videre i hvert fald, i slutningen af ferien ser det lidt anderledes ud..





Men lige nu masser af børn, som altid er vågne???, og til stede i huset overalt. Hyggeligt og dejligt, og med ferie har jeg masser af tid til at være husmor af jysk oprindelse, og gøre mine børn, bonusbørn og elskede mindst et par kg tungere af kager og hjemmebagt brød. Noget skal al den energi, som ikke bliver brugt seksuelt jo bruges til..





Energien bruger jeg også på løbeturen, hvor Rammsteins tekst lyder i mine ører på Ipod'en.. "Let me see you stripped.." synger han med en stemme, der kan gøre enhver (læses mig), blød i knæene, og våd i trusserne.. Så man ved stemmen alene føler sig nøgen.. Mens tankerne frit flyver af sted, mens minderne, om løbeture hvor kroppen og især ballerne er anderledes øm efter nattens leg, næsten føles fysisk.. Mens jeg nyder endorfin kick'et flyde igennem kroppen når jeg runder det 25.ende minut på løbeturen og bliver mindet mig om, at det føles nogenlunde på samme vis, når jeg ligger på alle 4 med ballerne strittende i vejret, modtagende slag på slag fra spanskkrøret, og meget mere...


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar