tirsdag den 27. marts 2012

BC

Breath Control..


Det er med en vis bæven, at jeg tager emnet op, og egentlig ved jeg ikke helt hvor det ender.. Forvent ikke et indlæg med bragende selvironi, eller en masse videnskabelige detaljer, lige nu er jeg ovre i den meget personlige del af min verden..



Selve teknikken, at blive holdt for næse og mund eller klemt på halsen, med formålet at styre vejrtrækningen, i sidste ende fremkalde en form for mild (spørgsmålstegn) iltmangel, asphyxi.. Breath control, oversat kvælningsleg..



En leg som deler vandene.. En leg som er lokkende og forjættende, men også rigtig rigtig farlig..



Gevinst, en dybere og længere orgasme, dyb dyb nydelse.. Risiko, en grad af bevidstløshed som i sin mildeste form giver risiko for lettere hukommelses- og indlæringsproblemer i kortere tid, som i værste fald kan fremprovokere et hjertestop..



Og hvor er jeg henne i alt dette.. Rummeligheden og forståelsen har jeg, respekterer den enkeltes ret til at vælge, men tror også på at viden og oplysning er nødvendigt for at den enkelte kan træffe det valg, som er den rette for den enkelte selv..



Jeg vil aldrig nogen sinde lade ham føre mig derhen hvor jeg nærmer mig bevidstløsheden, hvor en grad af panik tager over, og hvor det begynder at ringe for ørerne. Men.. om natten, hvis han holder mig for næse og mund og jeg rører min klit, eller han er dybt inde i mig, mærker også jeg, hvor følsomme alle mine nerveender bliver. Liderligheden samles i kroppen, tankerne slår fra, og safterne løber..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar