søndag den 8. april 2012

Elsker en morgen

Som den i dag..



Hvor han, sagt i al respekt, naturligvis, holder op med at snorke højlydt efter gårsdagens fest ved, at jeg lader mine hænder glide hen over hans sovende pik, ved at jeg tager blidt fat i ham, og vækker ham, den..



Hvor jeg, mens jeg skriver, igen mærker kussen kilde og lysten samle sig, ved mindet, og ønsket om mere..



En morgen, hvor jeg med min hånd glidende op og ned af hans pik vækkede ham, og mærkede hans ene hånd instinktivt glide hen over mit ene bryst, nive hårdt i min ene brystvorte og derefter glide op og tage et fast greb i mit hår, og i min nakke..



En morgen, hvor belønningen fra morgenvækningen var en brummende lyd fra hans hals efterfulgt af en hurtig glidende bevægelse fra hans store, varme krop med mig underneden, mærkende hans pik glide dybt ind i mig...



En morgen, med mulighed for endnu én, i morgen..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar