mandag den 23. april 2012

Ud af skabet..

Jeg kan ikke tælle det antal gange det har krøllet på tungen for at fortælle om denne min "anden" side.. Jeg har filosoferet over det før, hvordan sex bliver en livsstil, og en livsstil som man som snakkevorn kvinde enormt gerne vil dele.. Kontra de utilpasse fornemmelser og vibrationer jeg møder fra veninder hvor jeg kommer til at nævne hvor meget jeg sætter pris på god sex, med ham..



Resultatet af min snakketrang blev bloggen, og derudover et par søde kinky veninder, fundet i verden, gennem verden, her. Hver verden for sig, uden at de egentlig kan blandes..



Jeg har overtrådt grænsen.. Nu. Jeg så det blå mærke på min venindes hud, og spekulerede.. Jeg så på hendes kæreste, og spekulerede.. Vovede i sammenhængen snak, dates og tidligere oplevelser at nævne, at jeg godt, rigtig godt, kan lide smæk.. Og fandt ud af, at jeg, i min helt almindelige vanilleverden ikke er alene om at have lidt anderledes lyster, og hang til blå mærker.. Ikke er alene om ind i mellem efter badet at have en sjov baglæns gang gennem lokalet for at skjule bagdelen..



Meen, på trods af lettelsen og glæden over at være ude af skabet tror jeg nu alligevel ikke jeg lufter mit vasketøj overfor alle og enhver. De kunne jo falde over spanskrøret, som stadig står inde i klædeskabet. Klar til når lejligheden og min røv byder sig til. Hvad røven gør, tit..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar