torsdag den 19. april 2012

Smut søges..

Jeg raver rundt på nettet for øjeblikket for at finde kinky historier, smut, BDSM noveller og des lige..



Jeg elsker frække ord.. (Se dét kom nok som en overraskelse..!!) Jeg læser dem gerne på engelsk, fransk kan jeg ikke læse, og tysk tilhører Rammstein.. Dansk selvfølgelig også, men af en eller anden grund er der bare mere Smut på engelsk, end på dansk.. En af mine favoritter er Vanillamom, som ud over en ualmindelig uartig blog med bl.a. fuck-maskiner, smerte og mind fucks også indeholder et par temmelig hede noveller..

Fetlife har også et par eksempler, men er nærmest umulig at finde rundt i, hvor skal man starte med at lede..

O's historie har jeg været omkring, læser den vist som Fanden læser Biblen.. Fanny Hill, osv..

Discerning Dom har skrevet en del, forklædt som diverse Nicks, jeg gerne deler ud, men privat, af respekt for d'Herre..

Amazon Kindle på Ipad'en kan også levere en del ret uartige gratis noveller, som dog for de flestes vedkommende er mere "dydigt" vanille sex'ede, end perverse.. Min mor ville nok være uenig i det dydige..



Spørgsmål til dig.. Jeg er ikke ude efter lange romaner, men har du links til et par gode perverse noveller derude i cyberspace, som jeg kan forlyste mig med, en sen aften, alene under dynen..


.

1 kommentar:

  1. Der er kun 2 historier her indtil videre, men planen er da, at der kommer flere:-)
    http://lovedemons.blogspot.com/

    SvarSlet