mandag den 2. januar 2012

Starten på et nyt år..

Hvem sagde at en let tømmermandsplaget mand ikke kan være på..?



På dydens nydelige smalle og småkedelige? sti gik jeg i seng kl. 2, da jeg havde et par ting jeg frygtelig gerne ville nå på årets første dag. Man er vel praktisk anlagt, og kan jo ikke sådan drive endnu en 1. januar af til nytårskoncert og skihop.. Eller også er jeg blevet gammel og kedelig.. ;-)



Så da vækkeuret ringede kl. 8.30 var jeg (næsten) frisk, og i hvert fald frisk nok til at beslutte at det var alt for tidligt til at stå op og være praktisk.. Eller også gruede jeg for synet af spisebord og gulv, med konfetti alle vegne fra de lidt for oversize bordbomber jeg i kådhed havde indkøbt, fordi de matchede sølvdug og servietter.. Spørger som indskudt sætning hvem der har bestemt at det er festligt at iblande børne-legemad i en bordbombe til nytårsaften indeholdende konfetti??



Så misionen, at se om jeg med praktisk snilde og lokkende berøringer kunne vække ham til mere end bare live.. Konklusion, stor succes.. Blev belønnet med lussinger på kinderne, skiftevis en fast hånd som strammede om min hals, og slag mod kussen, som blev våd og liderlig med resten af min krop, og hjerne..



.

3 kommentarer:

  1. Ja så må konfetti være konfetti for en stund.

    SvarSlet
  2. Lidt praktisk snilde er ikke sådan at kimse af ;-)

    Godt nytår du skønne

    kærligst
    lilleQ

    SvarSlet
  3. @ BM og lilleq,

    lidt håndarbejde er er altid godt, man er jo godt og jysk opdraget :-).

    Kærligst, FO

    SvarSlet