fredag den 30. december 2011

Et billede..

Mens jeg venter på nytårsaften, og på ikke at tage min korsage på, da det vist desværre er for u-vanille til de vanillemennesker vi skal holde nytårsaften sammen med. Men hvad, den rigtige kvinde kan vel nok finde et par festlige forførende frække stiletter alligevel, og lidt pailletter og perler som erstatning..






Jeg lader så i øvrigt være med at dele det billede, som jeg ikke fatter nogen overhovedet har kunnet finde på at opfinde, et manipuleret billede af en i øvrigt nydeligt udseende mand, hvis pik er erstattet med en snabel.. Og de associationer det i øvrigt giver..




Og ønsker alle et godt og (for de / vi som har de lyster), et stribet og farvefuldt nytår..




.

2 kommentarer:

  1. Godt nytår, Fanny.

    Tak for underholdning og inspirerende læsning i 2011. Jeg håber du får alt du ønsker dig i det nye år.

    (Og apropos associationer - så fik titlen til børneprogammet "Farver og Striber" lige en helt anden betydning...)

    SvarSlet
  2. Kære METS,

    Jeg er altid frisk på en lille association, sig bare til ;-).

    Knus og tak for din hilsen, godt nytår!!

    FO

    SvarSlet