mandag den 26. december 2011

Mens vi venter..

Ja, ok, en overskrift som er en anelse sent på den..



Lige som mine blogindlæg..



Men altså vanille-versionen.. Når halvdelen af ens arbejdsteam på 4 er sendt til tælling af sygdom i en måneds tid, og man selv er chefen, ja, så tager det en smuuule tid.. Når ens ikke-vanille liv er omgivet af søde vanille børn konstant, så bliver det en smuuule vanskeligere oveni.. Og når der så ENDELIG!!! er en weekend uden børn, så bliver fruen her selvfølgelig selv syg, det giver sig selv.. Og hvem har lyst til at spanke en kvinde med 39 i feber..??



Hmm, det har nogen måske, og guderne skal vide at min villige bagdel helt sikkert var blevet vendt til, men med mine febersvømmende øjne var det ikke hvad der faldt ham nærmest.. Selv om et lille forkølet endorfin kick helt sikkert havde gavnet min helbredelse..?



Så, jeg lever højt på de mærker jeg fik for 3, eller 4?? uger siden, lidt vanille sex, med hans hånd stramt om mit hår eller hans hånd fast om min hals,  og håber mine øjne er en smule mindre svømmende nytårsaften..?


.




PS. Glædelig bag(dels) Jul.. ;-)


.

4 kommentarer:

  1. Glædelig bagjul til jer. Håber du snart må blive frisk og at han atter bliver fristet af de bløde pakker ;-)

    SvarSlet
  2. Og til jer :-). Skønt når bløde pakker fra at være en bagdel bliver til en fordel.. Vrøvl og dobbelte meninger, altid en fornøjelse, :-), sender juleknus,

    Fanny O

    SvarSlet
  3. Glædelig bagdelsjul til dig og med alle ønsker om at der kommer flere bagdele og frydefulde pakker i det nye år, samt at svømmende blikke er af ren salighed og ikke feberhede.

    Kram
    lilleQ

    SvarSlet
  4. Kære lilleq,

    ditto til dig, jeg overvejer dog lige hvor mange bagdele du ønsker der skal sendes min vej, jeg er jo masochist, og har ikke så megen lyst umiddelbart til at svinge pisken selv ;-).

    Kærligst, FO

    SvarSlet