lørdag den 14. januar 2012

Fredag aften..

Overskriften er muligvis genbrug, og nu tænker en læser måske nok, at der kommer den sædvanlige enten jammer over at sove på sofaen, eller en lille beskrivelse af et rart.. øjeblik.



Det gør der ikke, jeg skal bare lige, med måske, forhåbentlig, "straf" til følge, tvære lidt rundt i at det var Ham som faldt først i søvn på sofaen igår.. Selv om han benægter det hårdnakket, så HØRTE jeg altså snorkeagtige lyde.. Og så nævner jeg ikke de 5 minutters powernap jeg tog inden aftensmaden, og som helt sikkert var  årsagen til, at jeg ikke faldt i søvn før flere sekunder efter ham.. Men, jeg havde jo også fået lov til at komme inden, i en orgasme.. Og klokken vár 12..



Næste morgen, dejlig, at vågne i ske, med hans varme og lidt fugtige krop bag min.. Med mere.. Bare ærgerligt at der går så lang tid mellem fornemmelsen af hans slag på min røv (faktisk så lang tid siden at det pludselig er helt svært at kalde en røv en røv, og ikke bare en bagdel eller numse..), at jeg hurtigere når min grænse.. Og før bemeldte legensdel er på en eller anden vis mere følsom om morgenen, end efter at have været brugt en hel lang dag..



Men, øvelse gør mester, når han kommer i aften tror jeg, jeg lægger spanskrøret frem på hans dyne, bare hvis han nu skulle få lyst.. Har lige nu hovedet fuld af fantasier om mig, liggende på maven, med spredte ben, mens han lader spanskrøret køre hen over min røv, og bestemmer sig for styrken i slaget, som er på vej..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar