søndag den 22. januar 2012

Spørgsmål.

En ven spurgte mig om, hvorfor jeg mest skrev om, hvordan jeg bliver spank'ed, får smæk, og ikke så meget om selve sex delen, detaljerne om hvordan hans pik trænger dybt op i mig, og hvor vild jeg er med det..



Det er der flere gode grunde til. Ikke fordi jeg ikke kan have en selvstændig mening (har masser af dem, for mange måske endda..), men jeg vælger at citere en anden ven som engang sagde til mig, at der kun er så mange huller, og kun så mange forskellige måder de kan bruges på..



Jeg kan godt lide at overlade lidt til fantasien, og hvem tæller hvor mange gange ind, ud, frem og tilbage i hul 1, 2 og 3... Jeg har hørt noget om at man ikke giver sig så meget hen i nydelsen, hvis man ligger og tæller 1-2-3-ud, og skriver sin blog i hovedet under sex for at huske det hele.. Så kunne jeg lige så godt skrive indkøbssedelen, og det har jeg prøvet i et tidligere liv, det gavner hverken friktionen eller orgasmen..



Konklusion, jeg fortæller om hvad jeg har lyst til, og jeg har lyst til at der skal være lidt tilbage til fantasien. For, helt ærligt, hvad er BDSM uden en smule fantasi..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar