fredag den 6. januar 2012

Kroen og kirken..

Som barn lærte jeg, at det er bedre at sidde på kroen og tænke på kirken, end omvendt..



Måske kan man sammenligne det med min fredag aften lige nu, børneweekend, hvor jeg sidder og ser Hugh Grant film, fjerner den sidste julepynt, og laver dette (hvem siger kvinder ikke kan multi-taske..) Måske skulle jeg ikke indrømme det med Hugh Grant, nok mere street credit i George Clooney på en anden kanal..:




Og her skulle der så have været et billede af noget hækletøj, men det fjernede jeg igen, alligevel for pinligt..?!!


Jeg ville hellere lave dette..:






Hermed lover jeg kun at vise kinky billeder i denne blog, det så helt forkert ud med hæklet garn i en kinky blog.. Det skulle da lige være hvis garnet var lidt tykkere, og blev brugt på en anden måde..


.

2 kommentarer:

  1. Er nok også mest til dine kinky billeder ;-)

    God dag til dig.

    BM

    SvarSlet
  2. @ BM,

    Ellers sender jeg gerne hæklebilledet til dig pr mail ;-).

    Kærligst, FO

    SvarSlet