lørdag den 3. december 2016

Udenfor min comfort zone..

Det var en lørdag aften..



Jeg var totalt udenfor min comfort zone.. Det skal der ellers meget til, da Han og jeg efterhånden kender hinanden så godt at det kan være næsten et problem. At kende hinanden på godt og ondt så godt, at det kan være svært at lægge hverdagen væk for uartighederne. Og sådan én som jeg trives jo ved at tabe kontrol, ikke at vide hvad der skal ske.. Vi var inviterede til middag, noget med mad og noget reb og det der BDSm.. Ikke en overskrift som sagde ret meget, men rigeligt til at man kan forestille sig alt muligt.. Især efter at Herrerne nærmest simultant valgte at informere mig om at "nu havde de talt sammen og afstemt forventninger.." Tal lige om et mind-fuck..



Jeg gjorde mig egentlig ikke de store forestillinger om hvad der skulle ske. Jeg vidste at han ville pakke den sorte taske og rebene, og at rebene ville blive brugt. Ud over det gjorde jeg mig pænt meget umage for ikke at forestille mig alt for meget. Ikke fordi jeg var nervøs for at aftenen ikke skulle leve op til mine forventninger, men snarere fordi jeg var nervøs for at den skulle.. Så, på med den afstivende fannyo uniform, en stram pencil nederdel, gennemsigtig bluse med pænt kig til Bh, og en waspie.. til taljen. Stiletter, og here I go, Betty Boop, hvis det da ikke var fordi jeg har mere hofter end boops. Men man kan jo ikke få det hele :-)..



Mad, hyggelig snak med det inviterende par, Herren kendte jeg, kvinden, hende kom jeg til at kende.. Masser af snak, grin, rødvin, hygge, så stemningen lettedes til jeg tænkte, at der nok ikke kom til at ske så meget.. Hvilket i og for sig heller ikke gjorde så meget, for det var virkelig hyggeligt alt sammen.



Indtil herrerne resolut rejser sig, ordner et par småting og gør os klart at nu må vi gerne forberede os. Og i den situation med reb er en waspie en yderst upraktisk beklædningsgenstand. Det samme er i øvrigt et relativt stramt nederdelsrør. Men man kan jo trække ned i blusen, så den så nogenlunde dækker lidt af røven. Og så i øvrigt flygte ud på badeværelset for at trække vejret igen..



De lod os 2 kvinder stå ved siden af hinanden, og bandt os simultant. Og mens jeg mærkede rebene glide rundt om kroppen, brysterne og mine håndled blev fast bundet sammen bag ryggen begyndte jeg at slappe af. Jeg har altid tidligere været lidt utålmodig med den slags, og utålmodig i det hele taget. Aldrig ro på, altid videre, videre, men jeg har lært at være i nuet, netop pga smerten og intensiteten når han mærker mig med spankrøret eller pisken eller..



Desværre har jeg fået en ømskindet røv, der nemt bløder i huden. Løsning, vitawrap.. Ud over at det er dejligt lunende gjorde det at han kunne slå så jeg blev sjældent blå, selv en uge efter.. Med et rattanrør på 3 cm i diameter.. Skiftevis med et tyndt, bidende ét, som flåede i kroppen og fugtede kussen.. All I want for Christmas..
Bagefter, hejst op i rebene i full suspension, noget jeg aldrig har prøvet før. Fornemmelsen af at det først bare gjorde virkelig ondt, en smerte jeg kæmpede i mod. For derefter at slappe af, mærke at rebene kunne bære, og alting bare føltes let og nemt.. En let, svævende og liderlig krop, som til sidst igen blev taget under kærlig behandling af bløde kvindearme, fyldige feminine læber og en hård mandekrop.. Smerte som påføres og en streng stemme der siger "Ti stille".. Ren forkælelse..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar