lørdag den 17. december 2016

Good girl gone bad..

SMS udveksling her til morgen..




Ham:  

Godmorgen. Det er dejligt at vågne med stiv pik og fantasier om, hvad man kan gøre med en beskidt ludertøs. Og så komme i tanker om, at det kan jeg jo bare gøre i aften..




Mig:

Godmorgen Herre. Ja, det kan du.. Jeg måtte lige stikke mine fingre ned i kussen og mærke fugten som kom ved den besked.. Jeg har så meget lyst til din pik og til at røre ved mig selv lige nu..




Jeg ligger nøgen og liderlig med spredte ben og mærker hvordan safterne bare kommer og liderligheden skyller gennem min krop efter dig




Mine brystvorter er stive mens mine fingre leger med dem, og mine hofter kan slet ikke lade være med at bevæge sig, mens hænderne glider ned til ballerne og trækker dem lidt fra hinanden..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar