fredag den 25. november 2016

Kvinde kend din sub-blues..

Jeg har været rimeligt meget fra koncepterne denne uge.. Først, højtflyvende, euforisk, lykkelig. Senere på ugen, ked af det, fuld af savn, frustreret over ikke at se Ham mere end jeg gør, lettere utilregnelig.. Til fare i trafikken på løbeturen, ved at falde på fortovet i starten af turen og alligevel løbe de 6,5 km jeg havde planlagt bagefter på et blodigt knæ.. Og hvad der heller ikke var planlagt på turen, at løbe ud foran en cykel og være ved at blive kørt over.. En god ven sagde til mig, at en kvinde i sub-blues var utilregnelig, man kunne dårligt betro hende en neglesaks. Note til selv, det gælder også løbesko..




Det er overstået nu, der er ro på igen, og jeg er klar til næste runde.. For hvordan er det, en submissiv masochist er klar til at rejse sig op og bede om mere ca 5 minutter efter hun er sendt til tælling. Eller deromkring ;-)




Hvad der bragte mig i situationen af momentær gak-gak-gisme.. Resten af sidste weekend, og også starten, kaffe er jo altid godt.. ;-) Slutningen.. Én af de der dovne morgener, hvor det lykkedes mig at vække min B-menneske kæreste relativt tidligt. Kan have noget med den massage jeg gav Ham, ganske uskyldigt forstås, på Hans brede skuldre, og muskuløse baller.. (Jeg har noget med en lækker fast herrerøv, det er altså pænt.. Man får sådan en lyst til at røre ved den..) Og den belønning jeg fik bagefter, med Hans spanskrør dansende med hurtige slag mod min egen røv, på præcis den måde der gør mig så liderlig som ingen andre smæk kan.. Og hans pik.. Og..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar