torsdag den 27. februar 2014

En grønspættebog i BDSm..

Overvejer at forfatte en bog ;-). Foranlediget af en kinky side, jeg frekventerer, hvor der er en debat kørende omkring hvad der findes af første hjælps metoder for sadister til hurtigt at få det ønskede resultat.. Ikke en bog som enhver submissiv masochist nødvendigvis ønsker hendes herre skal have da den måske kunne give lidt for mange gode idéer, på den anden side, hvem ønsker ikke en herre med gode idéer ;-).




Jeg har været lidt halv ynkelig på det sidste, er ikke super god til at være småsyg, får så ondt af mig selv, og pudser heltindeglorien ved at lade som om at det har jeg da overhovedet ikke, næsten, og kæmper synligt ophøjet og heroisk, med slet skjulte, høje suk.. ;-) Under alle omstændigheder havde jeg en meget travl arbejdsuge, fordi min nærmeste arbejdskollega havde ferie, og var ude for at more sig ;-). Kæmpede mig (som anført heroisk, suuuk), gennem ugen, og endte med total stress og migræne lørdag morgen. Hvor en travl weekend også var foran mig, med lidt for mange ting, der skulle nås..




Han lå ved siden af mig, og påstod jeg højlydt nærmest jamrede, så det har tydeligvis været slut med at "lide" i stilhed. Spøg til side, så havde jeg det faktisk temmelig elendigt, og var klar over at jeg var nødt til at bede om hjælp.. Fik bedt om kaffe, måske lidt morgenmad (uden mad og drikke duer heltinden ikke..), og også, efter en dyb indånding, om jeg ikke godt måtte få smæk.. Jeg ved fra tidligere hvor helt fantastisk det kan kurere hovedpine.. Han kiggede en smule hovedrystende og smilende på mig, vist mest for at se, om jeg faktisk mente det.. For hvem skulle tro at hårde slag, rykkende gennem hele ens krop hjælper på en hamrende hovedpine..




Det gør det, og mere til.. Meget meget bedre end den kaffe, jeg også fik. Men først bagefter..



.

4 kommentarer:

  1. Tjah.
    Man kunne vel også kalde "Fanny Hill" og O's Historie" for en slags Grønspættebøger skrevet af forfatterinderne til deres (potentielle) elskere ;-).
    ---- Måske burde de indgå som lærebøger i folkeskolens højere klassers (7-1)ual-undervisning ;-O
    Jeg mener, nu da man har indført denne undervisning allerede fra 0'te klassetrin, må det sådan mere "jordnære" område være udtømt længe inden, man er nået så langt ;-)
    Kærligst,
    Domus

    SvarSlet
    Svar
    1. Fanny Hill elsker jeg, O's historie læser jeg som fanden læser biblen, så for mig er den et fortolkningsspørgsmål ;-). Interessant tanke at de skulle være skrevet som en skjult ønskeseddel :-), John Cleland mener jeg dog ikke var et synonym, men jeg kan tage fejl.

      Til gengæld synes jeg ikke de skal være lærebøger i 7 klasse, jeg har et barn som starter på det klassetrin efter sommerferien, og jeg synes bestemt ikke mit barn skal introduceres til den type læsning, endnu ;-). Tror også det vil være vildt piiiinligt..

      Kærligst,
      fo

      Slet
  2. Ups! Der kom jeg ind på et område, hvor jeg ikke kan bunde; jeg synes bare engang at have erfaret, at de begge var skrevet af kvinder. (Kun en vag erindring).
    Med hensyn til dem som lærebøger: Spøg til side.
    "Tanken" var blot affødt af, at for nylig så i TV, at (en mild grad af) sexualundervisning skulle indføres i skolerne allerede fra 0'te klassetrin. Samtidig indfører man heldagsskole - altså langt, langt hovedparten af barnets vågentid, og implementeringen og har i forvejen en høj klassekoefficient. Jeg spekulerer bare over, hvor svært det må være for den enkelte lærer at vurdere det enkelte barns modenhed til at tage imod den slags informationer, uden det for nogen indvirker som overgreb.
    Derudover kan det blive en utrolig ensretning af individernes indstilling til seksuelle relationer - en affladning.
    Da min datter var i den alder, hvor man som barn begynder at spekulere over sammenhængen i livet - i dette tilfælde hver forælders rolle - så vidt jeg husker, da hun gik i 1. klasse (altså 6år), spurgte hun mig om, hvad en fars rolle egentlig var - hun vidste godt at morens rolle var, at det var fra hende de små børn kom. Øhh, uhmm, kløen lidt i nakken.
    Det var forår og vi gik netop og ordnede urtehaven (hun havde i et års tid eller 2 haft sit eget lille stykke jord) ---johh, ligesom vi netop havde sået små frø i jorden, som passede godt på dem, så de kunne vokse op og blive til store planter, havde far sået et frø i mor, der som jorden passede det godt, så det blev til et barn. --- Nåhh derfor havde man en far.- Og så var den gåde løst og ikke flere spekulationer ----- Ikke noget med hvordan eller lignende. Det var hendes niveau (på det tidspunkt).

    Piiinligt - tjah, det er nok ikke så rart, hvis poderne har viden til at kunne følge med i/gætte på, hvad mor og/eller far har gang i - hvordan og hvorfor, så, ja det er nok bedst, de venter med den slags lekture til de er flyttet hjemmefra ;-) .
    Så vidt jeg husker var man i den alder heller ikke interesseret i, hvad ens forældre havde af erotisk liv. - Det var vist kun noget, man selv havde i tankerne (interessen for det modsatte køn).

    PS. Som landbobarn havde man jo egentligt sin undervisning på det område (altså forplantningslæren) lige uden for døren. (I en tid, hvor inseminering endnu ikke var blevet almindeligt - og altså mennesket ikke var så involveret i akten med befrugtningen, som den er i dag).
    Det kunne (også) virke lidt voldsomt ;-)

    Kærligst,
    Domus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Domus,

      Det lyder som om du har været udsat for samme form for seksual undervisning som jeg har da jeg var barn (jeg er i øvrigt også landbobarn). Min mor sagde slet og ret at børn blev skabt ved at faderen putter et børnefrø ind i moderens mave. Og det havde hun jo ret i.. ;-)

      Kærligst, fo

      Slet