tirsdag den 11. februar 2014

Vinterferie.. Om mærker og svømmehaller..

Nogen gange er frygten for mærker meget større end liderligheden efter at få dem.. Især når man ved man på et tidspunkt i løbet af vinterferien skal en tur i svømmehallen, med ens børn, en veninde, og hendes børn også.. Frygten er ikke mindre efter at vi endeligt mellem Herren og jeg har fastslået, at hvis hans lyster bringer ham til at gøre noget grænseoverskridende, er det hans lyster som til enhver tid betyder alt, og ikke mine modstræbende eventuelt modsatte. Og det kunne ligne ham at nyde at se mig kravle langs væggen i svømmehallen for at undgå at primært min ældste så min bagdel..



Idéen med at jeg tog badedragten på og tegnede "af", hvor den når til på røven og brysterne, i forhold til "tilgængelige hudområder" har slet ikke vundet fodfæste. Overhovedet..



Han havde om morgenen sagt at jeg skulle sørge for at få de 2 yngste i seng i ordentlig tid (den ældste er teenager, og allerede nu gerne længere oppe om aftenen end moderen, så lidt af en opgave, og i stil med at få hende til at vaske gulv i hele huset uden brok..) Det lykkedes ikke særligt godt, og jeg så tydeligt hans misbilligelse om aftenen, da jeg blev mindet om at nu SKULLE jeg altså se at få hende i seng.. Hvilket fik mig til at håbe på (et ret usædvanligt håb fra min side, men jeg var altså ret nervøs..) at han nok egentlig så ikke rigtig gad alligevel, men måske bare ville lægge sig med sin roman, og bagefter falde i søvn.. Jeg kan godt selv høre, at det lyder en anelse naivt. Især fordi jeg fik at vide om morgenen jeg ikke skulle gøre mig den ulejlighed at ophidse ham for meget, fordi han ville gå hele dagen og spare op..



Børn i seng, mig selv godt lagt til rette i dynerne, nærmest halvt sovende, men alligevel med en uro indvendigt.. Faktisk ikke liderlig uro, men ægte ærlig uro, hvis han nu alligevel..



Da Han kom blev bogen ikke fundet frem, i stedet mærkede jeg hans varme hænder på min nakke og ryg, let masserende, med det samme nok til at få hele min krop til at falde velbehageligt til ro. Så længe det varede.. Derefter.. Endte jeg liggende på ryggen med begge ben bundet op strakte, i bjælken over sengen, benene så meget løftet op og præcis så spredte, at kussen og ballerne var netop tilgængelige for både fingre, ridepisk og spanskrøret.. Spanskrøret, som han mange gange lagde fra sig, hen over min mave, hvilende op af mine ben eller mellem dem, mens han rumsterede rundt med andre ting i rummet, lænker der raslede let, reb som laver en helt bestemt lidt dump, lav lyd når de rammer gulvet.. Spanskrøret som han hele tiden vendte tilbage til og brugte mod min hud, mine baller, mens jeg affandt mig med min skæbne..



Dagen efter, en bemærkning om at de 17-årige muligvis havde stået udenfor mens mine ben var bundet op og ret synlige gennem soveværelsets vindue, så hvis de kigget den rigtige vej.. Og, indtil nu, endnu ikke et eneste mærke synligt på min hud, hvordan han så end bar sig ad med at undgå det.. Hvem siger mind-fuck.. Og jeg har stadig ikke været i svømmehallen..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar