torsdag den 7. februar 2013

State of mind..

Jeg er liderlig..



Det kan vist ikke siges meget tydeligere end det.. Jeg sidder med brystvorterne  strittende, et skød som er fugtigt, og hovedet fuld af fantasier.. Jeg ved han ikke kommer i aften, og jeg sidder her, helt alene, til rådighed og tilgængelig..



Sådan er det bare.. Og venter..



Dér hvor jeg kommer fra bruges udtrykket "træls", om meget, og også om min situation lige nu.. Jeg kunne selvfølgelig trække mine bukser ned, sprede benene og lægge mig foran vinduet og nyde en mere ekshibitionistisk fantasi, mens jeg rører ved mig selv.. Eller fantasere om hvordan han vil bruge det spanskrør han har lovet mig i morgen.. Eller..



Egentlig er det en lidt ambivalent følelse, denne liderlighed.. En state of mind, som jeg har haft pakket væk i lille stykke tid, fordi han har brugt sin energi på andre ting end sex, vigtigt arbejde.. Det er også træls, men sådan er det jo nogle gange, nogen gange betyder hverdagen mindre kinky sex, hvad man så i øvrigt synes om det. Og for ikke at blive fuldstændig hudløs af begæret kan man / jeg blive nødt til at pakke det lidt væk, indtil der bliver brug for det igen.. En praktisk evne at have, ja, men nød lærer nøgen kvinde, ikke just at spinde, men noget der ligner..



Under alle omstændigheder er der helt klart brug for min liderlighed igen, så jeg tror bare jeg nyder den, og venter, til i morgen aften..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar