torsdag den 28. februar 2013

Nu har jeg igen forsømt..

at skrive min blog.. Fragmenter af indlæg, linjer, emner, beskrivelser har flydt gennem hovedet ind i mellem, men hverdagen har haft overtaget..



Man kunne også omdøbe indlægget BDSM i hverdagen.. For nok har jeg forsømt at skrive, men det er heldigvis ikke sådan at der ikke har været muligheder for lyst og sex, og når sandheden skal fortælles, og det skal den jo på denne blog, især hvad angår kinky sex, så sidder jeg skam på en bagdel som stadig er blå efter søndag morgen. Men vi har jo også kun torsdag..



Desværre, jeg har forsømt at skrive, fortælle, berette.. Der er altid en milion (eller sådan lige deromkring) gode grunde og forklaringer til det, dem har jeg skrevet om før, så ingen grund til at liste dem op igen. Det har alt sammen at gøre med et almindeligt ualmindeligt familieliv, et travlt job, og en hverdag som starter kl. 5.38 og slutter omkring kl. 22.. Ikke sådan at jeg rent faktisk går i seng kl. 22, det sker som regel først efter midnat, men kl. 22 kan jeg simpelt hen ikke mere, og så har sofaen en magisk evne til at opsuge og opsluge min krop, godt hjulpet til af tæpper, puder, og intetsigende fjernsyn. Ikke at sigende fjernsyn ville hjælpe en dyt på min træthed, men det lyder bedre at klage sig over dårlige tv-udsendelser end at sige man sover til godt fjernsyn..



Ord ord ord, ja, men min søndag morgen var uden brok og travlhed. Der var skam både tid til spanskrørets vandretur på min varme hud, og til at jeg omsorgsfuldt bagefter tog mig særligt og omsluttende kærligt af ham, da han fik en smule krampe..



Intet nyt er stadig godt nyt.



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar