lørdag den 9. februar 2013

Skræk..

Følelsen som strømmede gennem mig i går aftes, efter vi var kommet i seng. For at han skulle stoppe..


En fredag aften som så mange, hygge i sofaen med kaffe, vin, børn, x-faktor.. Lette drillerier fra min side, spillen kostbar, ikke noget han og jeg ellers bruger meget tid på, da det er ret åbenlyst at jeg er meget lidt kostbar, hvad "dét" angår..


Alligevel var det vist lykkedes mig lidt for godt at samle benene og være træt..


Han rullede væk fra mig: "Jeg tror jeg stopper, du virker ikke rigtig til at være i stødet i aften.."


Skræk!! Dét var i hvert fald ikke meningen. For godt nok var jeg lidt træt, og lidt fraværende i mine tanker, men egentlig var jeg vist mest bare lidt doven, hvis han lavede arbejdet var det jo lidt nemmere..


Så, 180gr's vendte tanker, og i gang med at overbevise ham om at jeg altså var meeeget i stødet.


Det lykkedes heldigvis meget godt..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar