tirsdag den 10. juli 2012

Sommerferien nærmer sig..

Og pakning af bilen..


4 kommentarer:

  1. Ende på ferie med stribevis af oplevelser ?
    Ønsker jer en oplevelsesrig ferie
    KH
    Domus

    SvarSlet
  2. Kære Domus1,

    Jeg tror striber kræver lidt for megen bakning ned i vandet, når vi skal svømme, men ellers tusind tak!

    Kærligst,
    FannyO

    SvarSlet
  3. Hvad er der i vejen med at bakke til vandet - og hvorfor måtte kun søulkene evt. se striber? ;-).
    Stribet flæsk er da helt legalt :o
    -- eller bankekød for den sags skyld.
    Håber, du/I får en god ferie trods mangelen på ovenstående (det er altid rart at have noget tilgode)
    Kærligst
    Domus

    SvarSlet
  4. @Domus,

    Skulle til at skrive at jeg holder mere af bankekød end stribet flæsk, som bestemt ikke er min livret, på den anden side ville det nok ikke være helt sandfærdigt, så jeg skriver naturligvis ingenting..

    Tror heller ikke der er nogen søulke i nærheden hvor jeg er, højest et par gedder :-D, men skal nok vise striber, hvis jeg ser en svømmende søulk.

    Kærligst,
    FO

    SvarSlet