tirsdag den 17. juli 2012

Inventarliste..

Ellers noget man primært laver i forbindelse med køb og salg.. Men i denne sammenhæng har jeg fået lyst til i hovedet at lave en lille inventar liste over hvad vi gemmer under sengen. Ud over nullermænd og en ekstra madras.



Allerførst, som for nyligt nævnt, de 4 blomster pinde a.k.a. spanskrør.. Som nævnt bruger "vi" / han kun de 3, den sidste tykkeste, er kasseret.. Jeg overvejer at putte den ind i stuebirken, dér kan den jo gøre lidt nytte, og måske alligevel være tæt på, hvis nu..



Så er der de mange mange mange meter sort reb.. Kræver ikke nærmere præsentation eller beskrivelse..



De smukke læder manchetter til håndled og ankler.. Faktisk har jeg 2 sæt, eller han har, hvis det første hold ikke er smidt ud.. De nye af lækkert råt kerne læder, så fine at jeg har lyst til at bruge én om håndleddet bare som læder armbånd.. Hvis ikke den var en anelse for bred, og med et par let mistænkelige metal ringe indlejret.. Går nok ikke så godt til jobbet, men måske nu i sommerferien..?



2 ball-gags, hvor den ene smager betydeligt bedre end den anden.. Hvis smag ellers har en betydning i den sammenhæng..



En ridepisk, en flogger, afgjort hans, floggeren især ikke min yndlings.. Får sikkert smæk for at sige det..?



Et par eller 3-4 anal plugs.. Heller ikke sjove at lege med alene, men derudover rødmende noget, "man" ikke taler om..? Men er altså ret glade for dem, alligevel.. Jeg har ikke sådan tidligere været begrænset af tabuer, så ok, er rigtig rigtig glad for de der plugs og især deres anvendelse, selv om de da også er meget pæne at se på..



Ud over diverse andet, bl.a. et par ualmindeligt ondsindede krokodillenæbs klemmer, som jeg håber han har glemt (og overser, når han læser bloggen), er der også mit eget legetøj..



Faktisk er det relativt begrænset, har vist før sagt at en selvproduceret orgasme ALDRIG bliver så god som dem han fremkalder.. Men, ud over mine egne fingre har jeg min Lelo, som er uovertruffen, fantastisk, til det hele.. Jeg har også en anden vibrator, som skulle være helt genial til bl.a. at finde G-punktet, fine anmeldelser i "Tidens Kvinder" osv osv osv.. Tro det ikke, den er slet og ret elendig.. Overvejer, kan man det?, at forsøge at sælge den: "G-punkts vibrator sælges til halv pris, kun brugt 3 gange.."


.

2 kommentarer:

  1. Meget, om ikke al, legetøj virker bedst, når partneren bruger det - og allerbedst, når du ikke ved, hvad der præcist bliver brugt. Det jo netop oplevelsen af at blive leget med (blive brugt til hans fornøjelse/efter hans indfald), der giver - ikke bare den fysiske, men også den mentale - den dybe oplevelse. (Når du bliver bollet, er det jo heller ikke dig, der styrer pikken (eller nok kun i sjældnere tilfælde)! Derved oplever du, hvordan han kan/vil bruge dig.
    Det er, tror jeg, mere bevægelserne (ført af en anden) og rytmen deri,end den summen/vibration, legetøget frembringer, der kan lede frem til orgasmerne.
    Iøvrigt er det en helt særegen oplevelse at kunne følge sin kvindes forskellige reaktioner, mens man leger med "værktøjet" på hende (man er jo så ikke selv så kropsligt involveret og er derfor bedre i stand til at opleve hende).
    Det allerbedste, synes jeg, er at kende hende så godt, at man selv anskaffer tingene og bruger dem på hende, uden hun først ved, hvad det er for en ting.
    Derved mener jeg også, at G-punktsvibratoren vil være bedst egnet ført af hans hænder.
    -- Iøvrigt: Der er jo kunder til brugte dametrusser, sååhhh, hvorfor ikke også til brugte vibratorer ;-)
    God leg fremover
    Kærligst
    Domus

    SvarSlet
  2. Kære Domus,

    Jeg er helt enig i dine overvejelser i brug af legetøjet, jeg håber en heldig kvinde får lov til at prøve :-). Uden dog derudaf at konkludere, at "Ergo, mænd er det bedste legetøj.."

    Jeg vil overveje dit forslag om alligevel at sælge min vibrator, om ikke andet så for at se, hvilken sjov der kommer ud af det :-D.

    Kærligst,
    FannyO

    SvarSlet