søndag den 8. juli 2012

En kommentar fra en Dominant Herre..

Som jeg synes bør læses i bloggen, og ikke blot som en bisætning i en række af kommentarer. Og da jeg her på bloggen er dame/kvinde/tøs i eget hus kan jeg gøre nogenlunde ;-) som jeg har lyst og fantasi til.. Hmm.. eller.



Det er fortsat filosofiske betragtninger over blomsterpinde, og sammenhængen hvori man ser og bruger dem.. Det vil f.eks. være naturligt for min kæreste at give mig et rap med blomsterpinden i SMshoppen, men nok vække nogen opmærksomhed hvis han fiskede én op af en plante i plantecenteret og gjorde det samme dér :-)...



Og hermed følger tyvstjålet, og gengivet i al respekt et par ord fra Domus.



Hver blomst sin pind :-)
Man bruger jo heller ikke helt det samme til at slå en græsplæne med som en pigenumse, vel.
Piskeris har også forskellig udformning alt afhængig af formålet, selvom begge kan anvendes i køkkenet ;-).
--- I øvrigt undrer jeg mig stadig over, hvorfor JYSK på et tidspunkt havde tilbud på ridepiske. Mon de skulle bruges på dyner eller....
--??--
Måske, det ville skaffe flere kunder til plantecenteret, hvis han alligevel lod dig spille strambuks for et enkelt forsøg pågældende sted..
Har du lagt mærke til, at mange moderne parklamper har fået udformning af noget, der kunne ligne phallos-symboler og ofte af en størrelse, der passer til skridthøjde!
Blot til en oplysning..
Piger/unge damer omgås i stadigt større antal heste (på rideskoler) og oplever dér dyrenes naturlige behov uden blusel; men ser de en mand stå i skovkanten og tisse, er de straks parate til at anmelde ham for blufærdighedskrænkelse eller som blotter! ???
Det var lidt spredt fægtning fra min side (egentligt ikke noget, der kommer dit emne ved, blot sådanne små indfald i spredt orden).




Jeg blev ved med at undre mig over hvad en par-klampe var, det kunne ikke googles, indtil det gik op for mig at ordet var en park-lampe.. Lidt blondine er man vel altid..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar