tirsdag den 1. november 2011

Ny vej..

Jeg har fået disse her nye fantastiske læder manchetter. De dufter fantastisk af ren kernelæder, tyk, blød, varm, og perfekt pasform. De skal på til Rammstein koncert?, i hvert fald, og jeg drømmer om at bruge det ene som helt almindeligt armbånd.. Godt nok en anelse stort og måske lidt maskulint, men det kan mine stiletter nok holde til. Værre er, hvis nogen gætter.. Men jeg har hørt, at den usikkerhed er en del af kick'et.. På den anden side, har nu også set nogen mere "fredelige" nogen på Mulberry netshoppen..


Han gav mig dem på, bandt hænder og fødder sammen mens jeg lå på ryggen. Om aftenen havde han hvisket til mig, at næste gang han slog mig ville det ikke være som en straf, men som belønning, bare fordi jeg er sød.. Det varmede helt ind i hjertet, for nok kan jeg lide at være en drillepinds-tøs, som driller for at få ham til at tage fat i mit hår, mine brystvorter, og trække til. Men hvad angår smæk, pisk, spanskrør bliver det aldrig en rigtig straf for mig, men en smerte og en nydelse som jeg bare har rigtig rigtig meget lyst til. Rigtig rigtig tit..



Jeg lå på ryggen mens han drillende kærtegnede min kusse og mærkede min voksende liderlighed. Vel vidende at ballerne også mens jeg lå sådan ikke rigtig var til rådighed for smæk, og at det var det, jeg havde lyst til, hvor meget jeg end nød den stigende ophidselse i min krop. Ophidselsen jeg stadig ikke helt forstår, for jeg havde aldrig forestillet mig jeg ville vælge orgasmen nu og her fra til fordel for hans hænder og spanskrør på mine baller..



Blev vendt rundt på alle 4, og overvældet af duften af den friske læder i næsen i kombination med et virvar af sanseindtryk, slag på slag på slag, en blanding af hans hænder, så hårdt at hans håndflader brændte, spanskrøret, ridepisken, den lige så nye single-tail, som svider og brænder, holder smerten i fokus, men ikke laver mærker.. Og midt i smerten oplevede jeg som noget nyt, at jeg ikke bare tog i mod smerten for ham, for hans skyld, (og min egen), men at hede rislinger jog gennem hele min krop og ikke kun gjorde kussen våd, en ny intens følelse, og måske, en ny vej..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar