søndag den 20. november 2011

Bottoms up..

En kvinde, a.k.a. submissiv masochist ved godt, hvordan man skal positionere sig.. I hvert fald i sofaen. Anbefales kan ikke sovestillingen, med åben mund og savl ud af den ene mundvige. Selv om jeg har hørt at nogen S'ere synes savl fra en kvindemund med gag er ganske tiltalende..



Jeg kan anbefale stillingen, hvor man helt tilfældigt ligger på maven, med struttende numse (det kræver selvfølgelig en røv af en vis størrelse, og jeg skulle vist være velkvalificeret..). Ud over strittende røv er det en god idé at have en lidt stramtsiddende nederdel på, som helt tilfældigt er kravlet en anelse op, så kanten på strømperne kan ses. De selvsiddende, naturligvis, eller endnu bedre, strømper og hofteholder.. Anbefales kan også, at trusserne gemmes væk. Det giver et fint indtryk, at numsen er nøgen og tilgængelig..



Er det beregnende? Måske, andre ville sige forførende, andre igen ville sige, det bare handler om en liderlig kvinde, som ikke kan lade være.. Jeg er nok lidt af det hele.. At påstå, der aldrig er et beregnende sekund i min hjerne i forhold til påklædning og mulig forførelse, vil være en kæmpe løgn..Jeg er jo kvinde, jeg er masochist, jeg er glad for sex, og jeg er vild med min kæreste.. Jeg vil, hmm, ja, gøre det meste, for at tænde hans lyst, både til sex, og til at finde legetøjet frem.. Når det er sagt har jeg før været inde på emnet, at med al min "kvindelist" er jeg trods alt ret gennemskuelig, og det er helt hans valg om han får lyst til at tage for sig af retterne og gøre brug af den kvinde, som så liderligt byder sig til..



Og igen, indrømmet, er jeg ret gennemskuelig, når jeg pludselig en fredag (eller lørdag) aften får anbragt mig trusseløs på sofaen med strittende røv..



"Tøs, denne gang skal jeg sørge for, at du får det du har brug for, og ikke bagefter beder om mere, eller synes det ikke var helt nok.."



Med hjertet bankende lå jeg der og ventede.. For jeg havde vist sagt til ham et par gange på det sidste, at jeg som den tøs, jeg er, godt kunne have taget lidt mere.. Han plejer ikke at komme med trusler / løfter, han ikke holder..



Og, med mine hænder bagbundne og benene tvunget til siden, så han kunne følge slagenes effekt med sine fingre, ramte han min hud med ridepisken og derefter spanskrøret, så kussen dunkede, og jeg til sidst præcis var dér, hvor han ville have mig..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar