mandag den 28. november 2011

Muligheder..

For dagens blogindlæg:



1. Noget sexet.. Hmm, jeg skriver bedst når  jeg har noget friskt at berette om, og weekendens strabadser var af en anden art end de sexede..



2. En undskyldning.. I stedet for sex kunne jeg berette om hvad jeg lavede i stedet, en løbetur i storm og regn, efterfulgt af et hop ned i en 5 grader varm?? sø.. Det kunne måske i det mindste tælle som en kold afvaskning..



3. En novelle eller en fantasi.. Er prøvet, jeg fortæller bedst når jeg fortæller om hvad jeg har følt på og i egen krop..



4. Være ærlig, er jo ekshibitionistisk, i hvert fald når det handler om at dyrke "kiss and tell" på en blog.. Min blog har et års jubilæum i dag, og jeg er ret stolt af at Google på trods af bloggens noget brogede indhold endnu ikke har slettet mig som blogger. På den anden side er det vist ikke sket for nogen, overhovedet. Endnu..



5. Eller, sige verdens måske sværeste ord overhovedet til I derude, som har fundet mig, og hænger ved, eller måske bare kigger forbi..


Tak.


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar