søndag den 4. maj 2014

Jeg troede jeg havde "helle"..

Jeg troede faktisk jeg havde en form for "helle".. Vi skal snart på ferie med børn, badeferie vel at mærke, som indbefatter masser af badning, bar hud, ja, og bikini.. Meget af vores samvær har den sidste tid indbefattet hård smæk og mærker, men da vi begge (læses Han) er enige om at min stribede og blå røv ikke skal stilles til skue overfor mine børn tænkte jeg, naivt, ja, at så står den nok mest på lidt vanille og hygge i weekenden..



Man kan jo tage fejl..



Vi var på tur til huset langt væk. Sammen med to teenage drenge, i grunden ikke nogen særlig hindring hvad angår støjende sex, da teenage drenge har tendens til lynhurtigt at gå i puppetilværelse på deres værelse med computer, lyd, propper i ørerne og masser af anden baggrundslarm, det perfekte støjtæppe for soveværelses aktiviteter..




Helle blev der intet af. I stedet blev jeg bundet med hænderne så jeg kunne nå kussen, men intet andet. Halsbåndet strammere end nogensinde, Hans ord, "Jeg kan høre du ikke har problemer med at pive og stønne, så det sidder fint.." Ball-gag, lige så stramt, og smertende.
Først liggende på min ryg og så på maven heglede sviende, brændende, smertende slag ned overalt på min krop, nye steder hver gang, uden at jeg på nogen måde havde mulighed for at forudsige og forberede mig selv på næste slag. Med floggeren, ridepisken eller med Hans hænder ramte Han, lussinger, sviende, overraskende, hårde lussinger, slag mod kussen med pisken, efterfulgt af at den blev placeret tæt på næsen, så jeg kunne dufte mig selv.. Hvorefter pisken sviende ramte min kind..



Helle blev der intet af, da han senere i mit øre hviskede "Du er en luder", noget jeg af princip er kraftigt i mod at blive kaldt. Et princip min kusse åbenbart ikke kendte til, fugten taget i betragtning. Jeg troede faktisk ikke jeg ville reagere på den måde.. Ydmygelse, i det stille, og liderlighed, mindre stille.. Intet helle heller i forbindelse med et andet af mine principper, jeg er i mod personligt at blive udsat for anal plug med pumpe.. Hvilket kan overraske, måske, taget i betragtning, hmm, rødme, at jeg er ret glad for anal sex.. Men jeg synes ligesom at min røv har den størrelse den skal have, ikke noget som behøver at blive større dér.. Men intet helle, ikke engang dér.. Den fantasifulde læser må tænke sig til resten, jeg kan simpelt hen ikke få mig selv til at beskrive resultatet som fulgte, mine fingre som fik lov til at finde vej til kussen mens pumpen gjorde det den slags pumper nu gør, og min egen liderlighed..



Afgjort intet helle, og efter 1 morgen og 2 aftener og nætter fulde af sviende smerte overalt, sex, liderlighed og orgasmer var jeg mæt, øm, hudløs og udmattet.. Så mæt at jeg tænkte, og vist nok svagt pippede, at nu var det faktisk helt ok med mig ikke at lave "noget særligt" søndag morgen.. Som om.. Hans ord, "Du har jo en opgave at udføre".. Nåh.. Morgenopgaven, mine hænder på Hans pik, hvorefter Han reducerede mig til en ren brugsgenstand, kun en smule højere rangerende end hvad Hans egen hånd ville have kunnet klare.. En kusse at kneppe og aflevere sin sæd i, intet andet.



Intet helle i en weekend som har bevæget sig i en helt anden retning end hård smæk og mærker, en anderledes form for (ikke mindre smertende) smerte, og hvor ingen steder på min krop er helle.. Uden et eneste (synligt) mærke. Og fannyo, hvordan har du det så efter fredag aften, lørdag aften, lørdag morgen og især søndag morgen? Jeg, er, lykkelig..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar