onsdag den 4. december 2013

"1.december", eller "Resultatet af fnisen". Eller "Hvad man ikke skal tænke på.."

Efter en skøn weekend bliver det søndag, og søndag aften. Dén aften hvor mandagen begynder at krybe ind under huden på én igen, ugens arbejdsmæssige og logistiske udfordringer. Slet og ret hverdagen.. Aftenen hvor man egentlig mest er træt, og lidt træt af at en god weekend er slut.



Min søndag aften var glad med tendens til fnisen og grinen. Også på mere upassende tidspunkter. Halvhøj fortsat efter fredag aftens og nats oplevelser med klar tendens til fnisen da Han gjorde et par slet skjulte tilnærmelser efter vi var gået i seng. Jeg kunne dårligt tvivle på Hans hensigter (sex), men kunne ikke rigtig finde stemningen, og endte i fornyet grinen. Metoden til at få mig ud af fjollerierne plejer at være hårde træk i håret, jeg var endda så dygtig at jeg selv foreslog ham brugen af præcis denne metode.. Med kun kortvarig effekt, desværre. Ny fnisen.. Godt hjulpet af at jeg faktisk også fik Ham til at grine.. Løsningen blev et hurtigt og effektivt pres lagt på mig af et styk ca. 95kg tung mand ovenpå hele mig.. Resultatet, en quickie gennemført i den rigtige stemning, og med dyb glæde over at jeg kunne give ham præcis hvad han havde brug for og ønskede i den givne situation.. Hmm.. Læses spredte ben og en våd, villig kusse..



Det andet resultat, umiddelbart efter akten, Hans bemærkning "Men det er nu lidt drastisk at søge ind i fremmedlegionen, ikke..?" Tror måske jeg griber sex lidt anderledes an næste gang så det ikke får Ham til at tænke på fremmedlegionen..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar