torsdag den 12. december 2013

Tanker om min submissivitet..

Jeg gør mig en del tanker omkring min egen submissivitet.. Jeg har altid påstået at jeg mest var masochist, og mindre submissiv, og så ellers forelæst / harceleret omkring hvordan man ikke bør putte sig selv eller andre i definitoriske kasser, da behov og lyst kan ændre sig med tiden, og hyppigt gør det..



Jeg lavede et lille eksperiment i weekenden, for mig, og for Ham. Små opgaver er ikke noget Han som sådan har gjort så meget ud af at give mig, ud over trusseløse byture og trusseløs i det hele taget. Hvad der så ellers er med de trusser eller mangel på samme ;-)..



Jeg har aldrig tidligere set mig selv som siddende for Hans fødder som submissiv, men fik alligevel tanken at finde ud af om Han faktisk ville kunne lide det.. Og, bare for at få det på det rene, jeg mener ikke jeg topper fra bunden ved at vise Ham et par ting som er til rådighed for ham, hvis Han skulle ønske det. Pointen må til enhver tid være, at det ér efter Hans ønsker, jeg kan altså ikke svinge spanskrøret for Ham hvor meget jeg end skulle ønske at mærke det.. Og der er betydelig forskel på hvad jeg selv vupti-vupti lige finder på og den effekt (og det mind fuck) der kommer ud af at han bestemmer, hvor, hvad, hvornår og hvordan.. Jeg ser min idé som meget lig det at spankulere rundt i læder nederdel med lynlås som kan lynes hele vejen op nede fra, hvis Han skulle ønske min røv til rådighed, hurtigere end jeg kan nå at smide nederdelen.. Eller hvis jeg skulle være bundet på hænder og fødder.. Selv om den årlige familiejulefrokost nok ikke ville være det idéelle sted at teste delen med lynlåsen valgte jeg alligevel at indvi nederdelen dér. Jeg er ikke rigtig ekshibitionistisk, ??,  men jeg kan alligevel godt lide at skille mig en anelse ud, og gerne efter princippet "overdressed".. En kvinde må jo bruge de små virkemidler hun har til sin rådighed, ikke.. Familiefesten gav også muligheden for at sætte sig for Hans fødder. På en måde så det betød noget. I offentlighed.. Der var ingen plads i sofaen, så for den uindviede måske helt normalt for en 43årig mor og ældstedatter at sætte sig ved kærestens fødder, alle havde alligevel så travlt med at snakke og slå mave.. Han, til gengæld, forstod min gestus med det samme, og strammede grebet hårdt om mit hår..



Hvor det bringer os hen ved jeg ikke, og jeg skal heller ikke vide det. Hvad jeg indtil videre ved er, at Han også gør sig mange tanker, at vi skal af sted til huset langt ude i skoven, og at nederdelen skal med og trusserne vist nok blive hjemme..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar