tirsdag den 26. marts 2013

Hvem bestemmer..

Et lidt faretruende emne at komme ind på, når man taler BDSm.. For det må jo være helt åbenlyst, at det gør han.. Sådan er det jo, og sådan vil vi det jo, hun vil underkastes, og han dominerer, ergo bestemmer han..



Jeg mener ikke det er så enkelt endda. For selvfølgelig findes der dele af universet som kører efter princippet "Non-consentual consent", altså at hun (for nemheds skyld skrives hun om sub'en, kan lige så nemt være omvendt..) ikke har givet tilladelse til de ting han udsætter hende for, men kun har givet samtykke til at han må gøre ting som hun ikke på forhånd har sagt ja til, og som med stor sikkerhed overskrider hendes grænser.. Men, det er ikke den del jeg ønsker at drøfte her.. Det er det helt simplificerede, at han styrer, og hun tager i mod..



Jeg tog mig selv i den anden dag at tænke, at det der med det kinky, smæk, rebene, det styrer han, men den mere almindelige vanille sex, som vi selvfølgelig også har, det styrer jeg lige så meget.. Ud fra tanken, at jeg jo har diverse kvindelig kneb, og han har svært ved at modstå min hånd når den om morgenen vandrer ned mod og mærker hans pik, først blød, og så voksende, hård, hvorefter jeg langsomt kravler oven på ham og med min våde kusse gnider mod pikken til den nærmest af sig selv glider op.. Det er svært at stå for, tror jeg, at blive vækket, nusset, redet.. En nem mand, hmm?.. Det ville da være dumt at sige nej når man sådan helt "gratis" får tilbudt det hele..



Men hvis lysten mangler kan der gnides nok så meget uden at det hjælper, og hvem bestemmer så.. Og hvis jeg ikke kunne lide at blive bundet, taget voldsomt bagfra, pisket og spanket, så ville jeg jo sige nej.. Og hvem bestemmer så..



Konklusionen er, at det ikke er så enkelt endda.. Man kan ikke være kinky, dyrke BDSm uden at begge er enige om at det er en god idé.. Så kvinden har betydeligt mere magt end det lige ser ud til.. Han kan jo til gengæld lade være med at finde pisken og spanskrøret frem.. Og så er der ingen tvivl om hvem der mest trængende lusker liderligt rundt og sukker, med stive brystvorter, våd kusse, og længes.. Længes efter at afgive bestemmelse, afgive kontrol, give slip, og lade sig lystent føre ud hvor kun kroppens behov styrer, og hvor hjernen endeligt langt om længe er slået fra..


.



PS Næste indlæg må så hellere handle om hvad jeg IKKE bestemmer, det skulle jo nødigt se ud som om jeg er en bund der forsøger at toppe ;-)..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar