tirsdag den 12. marts 2013

Resten af weekenden..

Og hvordan gik resten af weekenden..? Efter den søde trussel om pisk, altså..



I praktisk vågen tid kom jeg ikke til at vente længe.. Selve den søde trussel blev sagt omkring kl. 3 om natten til lørdag, hvor jeg egentlig formodedes at være ret træt, det er jeg jo altid om fredagen. Desværre fjernede tanken om pisk al træthed og vækkede lysten og liderligheden igen, jeg måtte dog alligevel lade min krop blive træt og falde i søvn uden anden tilfredsstillelse end fornemmelsen af liderligheden, som brændte varmt i kroppen. For ham var tanken nok, og den åbenlyse pludselige føjelighed som jeg ret tydeligt viste, a.ka, lyst, liderlighed..



Så, vi sov.. Og stod op.. Og ordnede et par praktiske ting som skulle nås.. Og jeg fik hovedpine.. Og alle ved jo, at et godt endorfin kick som f.eks en orgasme (eller en halv times løbetur, men det var ligesom ikke helt det jeg var ude efter..) er en rigtig god kur mod den slags, og i øvrigt meget mere effektivt end alverdens panodil'er og gigtpiller..Jeg havde faktisk været ret sød, og fik en kur tilbudt i form af nakkemassage.. Som man naturligvis ikke siger nej tak til. Slet ikke når den foregår i sofaen på højlys dag, foran panorama vinduerne, og man sådan tilfældigt kan læne sig tilbage og lade vide, at man stadig er umanerligt tændt og liderlig.. Fik vist faktisk udtrykt det og min efterfølgende glæde og begejstring over hvad hans fingre, tunge og pik kunne så højlydt at hunden i lejligheden nedenunder min også gav en koncert..



Piskene.. Dem fik jeg ikke via en rigtig pisk, men med spanskrøret, som han brugte på kryds og på tværs på mine baller efter at min kusse allerede var godt øm og brugt, og som sidste bonusgevinst ovenpå en ret vellykket weekend, lige efter mit hoved.. Og røv.. Og kusse..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar