søndag den 26. august 2012

En hyggelig weekend..

Én af dem i sommerhuset langt ude i skoven, uden børn..



Én af dem, hvor jeg kan snige mig til at (jf. sidste indlæg) pille, mærke, røre, kærtegne, ham, midt om natten, mens han sover.. Og hvor han, stadig nærmest sovende, belønner mine kærtegn ved at lade sin finger presse blidt mod og i, bagerste hul, så følsomheden dér næsten ved trykket alene gør mig så liderlig, at jeg næsten kommer..



Én af dem, hvor der vågnes langsomt om morgenen, hvor stemningen langsomt opbygges weekenden igennem, og morgensex, hver morgen..



Én af dem hvor sidste morgen for alvor bruges til dekorering af min bagdel med spanskrøret, i følge ham i et mønster som fra et vaffeljern.. Og hvor jeg nu, efter weekenden er ved at være slut, sniger mig ud på badeværelset for at beundre hans værk, en bagdel som fortsat er tydeligt stribet. Men hvor den faktisk ikke er så blå som ellers forventet.. Måske jeg er ved at blive hærdet, så mærkerne har sværere ved at komme frem..? På den anden side, så var jeg måske en smule mere ømskindet end ellers, der har trods alt ikke været mange muligheder sommeren igennem, med al den baden med børnene. Man har jo lov at håbe..



Og ellers glæder jeg mig over, at det, lige meget om det bliver sværere at lave og beholde mærkerne, stadig er lige godt og bedre.. Nogle gange meget alvorligt, dybt, denne morgen, fyldt med latter, hvilket bare oveni fik ham til at teste og finde ud af hvor mange gange spanskrøret skulle ramme min røv for at få mig til at holde en pause i grinene.. Omkring 3, tror jeg..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar